Wednesday, April 24, 2024
11.4 C
Calgary

ایجاد یک مرکز نوآوری توسط آمازون در دانشگاه UBC

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در هفته‌ای که گذشت، آمازون از راه اندازی یک مرکز نوآوری ابری (CIC) در دانشگاه UBC خبر داد.

این خبر در کنفرانس آموزشی سالانه‌ی IMAGINE آمازون در شهر سیاتل اعلام شد. این نوآوری جدید، بخشی از همکاری بین بخش وب‌سرویس‌های آمازون (AWS) و دانشگاه UBC است و در نوع خودش در کانادا، اولین است.

مرکز نوآوری ابری دانشگاه UBC، نتیجه‌ی همکاری یک اسپانسر مشخص با آمازون است. اسپانسری که در بخش عمومی و به شناختن چالش‌های تحول دیجیتال مشغول است.

در ازای آن، AWSنوآوری‌های آمازون، تجربه‌های فضای ابری و راه‌حل‌های جهانی ایجاد می‌کند که در نتیجه هردو شرکت همکار در زمینه‌ی چالش‌هایی که با آن مواجه می‌شوند به نتیجه می‌رسند.

مرکز CIC، که رسما مرکز بهداشت و سلامت دانشگاه UBC نامیده می‌شود، کارمندان و دانشجویان را ویزیت خواهد کرد و تمرکز آن بر بهداشت و سلامت جسمی و روانی افراد خواهد بود.

AWS می‌گوید این مرکز نوآوری به رشد عمومی کانادا کمک می‌کند و سعی در بهبود سرعت و هزینه‌های پروژه‌های دانشگاه UBC خواهد داشت.

Teresa Carlson، معاون بخش بین‌الملی AWS می‌گوید «ما آماده‌ی پذیرش استراتژی ابری در تمام بخش‌های کانادا هستیم. مرکز CIC در دانشگاه UBC به سرعت بخشیدن به تحولات تکنولوژیکی بخش عمومی کانادا با استفاده از ساخت تیم‌هایی که به نسل بعدی تکنولوژی ابری دسترسی دارند، می‌پردازد.»

CIC با ۷ مرکز نوآوری دیگر AWS در سراسر جهان نیز به فعالیت مشغول است. در میان این مراکز، نام دانشگاه پلی‌تکنیک کالیفرنیا، دانشگاه ایالت آریزونا، دانشگاه علوم کاربردی مونیخ و دانشگاه CODE به چشم می‌خورد.

انتظار می‌رود مرکز CIC در ابتدای سال ۲۰۲۰ آغاز به کار کند.

منبع: DailyHive