Thursday, March 28, 2024
-5.3 C
Calgary

8 اقامتگاه عالی در نزدیکی کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

معمولا وقتی کلمه استراحت‌گاه را می‌شنویم تصویری از یک ساحل آفتابی، موج‌های اقیانوس و یک مارگاریتای خنک به ذهنمان خطور می‌کند. مکانی که شما را از دنیای حقیقی به جهانی رویایی بسیار متفاوت از تجربیات روزانه و معمولی زندگی منتقل می‌کند.

هر از چندگاه نیاز می‌شود تا همراه با خانواده برای تغییر روحیه و تجدید قوا چند روزی را در مکانی آرام و لذت‌بخش که شرایط زندگی در آن ساده‌تر است بگذرانید. محلی با مناظر عالی که تنها کار شما در آن‌جا استراحت و کسب آرامش باشد.

خوشبختانه در نزدیکی کلگری می‌توان اقامتگاه‌های بسیاری را یافت که تجربه دلچسب و جادویی دوری از خانه و آرامش محض را منتقل می‌کنند. در چند سال گذشته این ناحیه با هجوم صنعت گردشگری و شرکت‌های اقامتی صاحب استراحت‌گاه‌های بسیار زیبای کوهستانی، کلبه‌های زیبای جنگلی و هتل‌های بسیار شیک و دیدنی شده که تجربه عالی و کانادایی را به شما منتقل می‌کنند.

در ادامه هشت اقامتگاه عالی در اطراف شهر کلگری معرفی شده که در تعطیلات پیش رو بهتر است آن‌ها را در گوشه ذهنتان داشته باشید.

هتل Lamphouse

این ساختمان به نام یکی از آخرین تاسیسات متعلق به دوره معدنکاری ذغال‌سنگ Canmore نامگذاری شده است. برای تصور اقامت در این هتل کافی است یک هتل کوچک را همراه با تخت‌خوابی شیک و سرو صبحانه در شروع هر روز را تصور کنید. این هتل تازه تاسیس در خیابان اصلی Canmore واقع شده و در قلب دره Bow قرار دارد.

هتل Lamphouse برای مسافران امروزی که غرق در دنیای هوشمند و دیجیتال هستند طراحی شده که از حضور در مکان‌های مدرن لذت می‌برند. هتل Lamphouse دارای دربان دیجیتال و امکانات راحتی بسیار مدرنی است. با این حال فضای داخلی آن همچنان دارای حس‌وحال خانه‌های دهکده‌های کوچک است که مسافران برای تجربه‌اش خود را از شهر به آن‌جا رسانده‌اند.

اتاق‌های هتل دارای پنجره‌هایی مرتفع است که از سقف تا کف اتاق را پوشانده‌‌اند و می‌توان مناظری حریت‌انگیز از کوهستان راکی را از درون آن‌ها مشاهده کرد. دکوراسیون داخلی هتل نیز ترکیبی از طراحی شیک و قدیمی همراه با مبلمان مدرن است. تمام محصولات بهداشتی هتل را شرکت محلی Rocky Mountain Soap Company تامین می‌کند.

نقطه قوت این هتل صبحانه‌های آن است. سینی صبحانه خوشمزه هتل Lamphouse دارای شیرینی‌های تازه محلی است که هر روز صبح به اتاق شما آورده می‌شوند. به این ترتیب شما می‌توانید با خیال راحت در میان کوهستان راکی استراحت کنید و مطمئن باشید هرآنچه که احتیاج دارید در اختیارتان قرار دارد.

استراحت‌گاه‌های Basecamp

این محل تعریف واقعی مقصدی عالی برای تعطیلات است. Basecamp به معنی محلی است که برنامه‌های کوهنوردی سنگین از آن‌جا شروع می‌شود و سرانجام در همان‌جا نیز به اتمام می‌رسد و در آن می‌توانید پناه بگیرید. این اقامتگاه درست در خارج از مرکز منطقه Canmore واقع شده و به مهمان‌های خود آسایش حقیقی و امکانات رفاهی عالی را با قیمتی استثنایی ارائه می‌دهد.

استراحت‌گاه‌های Basecamp تنوع زیادی از اتاق‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند. شما می‌توانید از بین سوییت‌هایی که پنج تا شش اتاق خواب دارند و امکان اقامت تا 16 نفر در آن‌ها وجود دارد تا سوییت‌های کوچک و مناسب برای دو نفر، هرکدام را که احتیاج دارید انتخاب کنید.

در زمان اقامت در این محل حتما به جکوزی داغی که بر روی سقف و زیر نور ستارگان قرار داده شده بروید و از مناظر حیرت‌انگیز رشته کوه Three Sisters و سایر کوهستان‌های اطراف لذت ببرید.

آدرس: 1102 Bow Valley Trail, Canmore

کلبه کوهستانی Pomeroy Kananaskis و مجموعه اسپا Kananaskis Nordic

https://www.instagram.com/p/BjgaQiUAWmq/?utm_source=ig_embed

کلبه کوهستانی Pomeroy Kananaskis که به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته تجربه‌ای آرامش‌بخش، دلپذیر و فراموش نشدنی را برایتان به ارمغان می‌آورد. این اقامت‌گاه تنها با یک ساعت رانندگی از محدوده شهر کلگری قابل دسترسی است و در میان درختان کاج دره Kananaskis پدیدار می‌شود.

کلبه کوهستانی Pomeroy Kananaskis پنجمین هتل کانادا به حساب می‌آید که در مجموعه Marriot Autograph جای گرفته است. این مجموعه لیستی از هتل‌های بوتیک سرتاسر جهان را در خود دارد که به بهترین شکل ممکن تمام عناصر محلی، خلاق، متفکرانه و زیبا را در خودشان دارند.

شما در این کلبه کوهستانی می‌توانید از یک تعطیلات خانوادگی لذت ببرید و یا به تنهایی لحظات شیرین و خوشی را سپری کنید. در این هتل نتنها امکان استراحت و بهره‌مند شدن از اتاق زیبا و فضای آرام به بهترین نحو برایتان وجود دارد، بلکه می‌توانید از غذاهای لذیذ سه رستوران موجود در آن نیز بهره‌مند شوید. همچنین با رفتن به مجموعه اسپا Kananaskis Nordic امکانات عالی برای تجربه بی‌نظیر از آرامش جسم، روح و ذهن شما از طریق آب‌درمانی وجود دارد.

Mount Engadine

این محل اخیرا توسط TripAdvisor به عنوان یکی از ده مقصد حیرت‌انگیز و ناشناخته کانادا نام‌گذاری شده است. این استراحت‌گاه جادویی در اعماق جنگل‌های پارک استانی Spray Valley جای گرفته است.

در این‌جا می‌توانید در اقامت‌گاه‌های چوبی و شیک به استراحت و کسب آرامش بپردازید. البته از آن‌جایی که ظرفیت این اقامت‌گاه تنها 19 نفر است باید پیش از برنامه‌ریزی حتما اتاق خود را رزرو کنید.

در Mount Engadine امکان اقامت در چادرهای سنتی و بومی که در علفزار برپا شده‌اند برای مسافران وجود دارد. بعلاوه خوردن غذاهای تهیه شده توسط سرآشپز مندی لیتون که متخصص تهیه خوراکی‌های خوشمزه و خانوادگی است، همراه با آبجوی محلی و شراب و نوشیدنی‌های دلپذیر دیگر بخش دلچسب اقامت در این مکان شگفت‌انگیز را تشکیل می‌دهد.

هنگام عصر نیز می‌توانید برای نوشیدن چای به کلبه کوهستانی واقع در استراحت‌گاه بروید.

آدرس: 1 Mount Shark Road, Canmore

استراحت‌گاه و هتل‌های Fairmont

https://www.instagram.com/p/BgriEjTHOcg/?utm_source=ig_embed

در هتل‌های Fairmont امکان تجربه اقامتی بسیار مجلل و خاص وجود دارد که مطمئنا به هرگز از ذهنتان پاک نخواهد شد. خوشبختانه سه شعبه از این هتل‌های بی‌نظیر درست در نزدیکی شهر کلگری قرار دارند.

هرکدام از این هتل‌ها دارای ویژگی‌های مخصوص به خود هستند و مناظر اطرافشان متفوت است. با اینحال با اقامت در تمامی آن‌ها امکانات و آرامشی که از استراحت‌گاه‌های Fairmont انتظار می‌رود را کاملا کسب خواهید کرد.

بیش از 100 سال است که منطقه Chateau Lake Louise به میعادگاه آلپاینیست‌ها تبدیل شده است. این استراحت‌گاه با داشتن مناظری به دریاچه و فراهم کردن طیف وسیعی از تفریحات و ماجراجویی‌ها در محیطی آرامش‌بخش به محلی عالی برای اقامت در تمام طول سال تبدیل شده است.

چشمه‌های آب‌گرم بنف در نزدیکی یک قلعه که بر Townsite بنف مشرف است قرار دارند. چشمه‌های آب‌گرم بنف و اسپا Willow Spring مکان‌هایی بی‌نظیر برای استراحت و لذت بردن از حضور در طبیعت کوهستانی این ناحیه است. ما به شما این تضمین را می‌دهیم که پنجره هرکدام از اتاق‌های این مجموعه دارای منظره‌ای شگفت‌انگیز به بیرون خواهد بود.

کلبه کوهستانی Jasper Park در قلب پارک ملی Jasper که به عنوان یکی از میراث جهانی یونسکو ثبت شده، جای گرفته است. در اطراف این کلبه کوهستانی سواحل دریاچه Lac Beauvert وجود دارد و می‌توانید از تفریحات متنوعی که در منطقه‌ای به وسعت 700 اکر پراکنده شده‌اند در تمام طول سال لذت ببرید. گشت‌وگذار در شهرک زیبای Jasper نیز می‌تواند به یکی از تفریحات شما در زمان اقامت در این کلبه شگفت‌انگیز کوهستانی تبدیل شود.

هتل و استراحت‌گاه Rimrock

https://www.instagram.com/p/BkU0082hynu/?utm_source=ig_embed

اگر به دنبال یک استراحت‌گاه می‌گردید تا ناب‌ترین تجربه از کوهستان راکی را داشته باشید باید به این هتل بروید. Rimrock با داشتن مناظر شگفت‌انگیز، غذاهای لذیذ و یک اسپا کاملا آرامش‌بخش به شما فرصت غرق شدن در سکوت و آسایش و استشمام هوای پاک کوهستان را می‌دهد.

این هتل در دل کوهستان و در فاصله چند دقیقه‌ای از مرکز شهر بنف قرار دارد و دارای 343 اتاق برای مسافران است که می‌توانید از میان آن‌ها هرکدام را که بخواهید انتخاب کنید. تمامی این اتاق‌ها دارای طراحی مدرن و مناظری حیرت‌انگیز به طبیعت نواحی اطراف هستند.

محبوب‌ترین اتاق‌‌های این هتل به سوییت‌های Grandview شهرت دارند و با قرار داشتن در بهترین زاویه ممکن می‌توان زیباترین منظره از دره Bow و Spray را از پنجره آن‌ها نظاره‌گر بود.

برای خوردن غذا نیز می‌توانید به هرکدام از شش محلی که در این استراحت‌گاه وجود دارند بروید. از غذاخوری‌ معمولی یا کافه گرفته تا بارهای دیدنی و غذاخوری‌های کاملا لوکس در این استراحت‌گاه یافت می‌شوند.

آدرس: 300 Mountain Avenue, Banff

هتل Azuridge Estate

https://www.instagram.com/p/BV8gYn_DAbH/?utm_source=ig_embed

این هتل بر روی دامنه‌های کوهستانی جای گرفته و طبیعی جنگلی و 13 اکری آن را احاطه کرده است.

این هتل در سال 1997 ساخته شده و در طراحی‌ آن از ایستگاه‌های بزرگ و تاریخی قطار در خط راه‌آهن Canadian Pacific الهام گرفته شده است. نام آن نیز از سنگ معدنی azurite گرفته شده که سنگی قیمتی با رگه‌های آبی و سبز است که گویی آسمان بی‌پایان، زیبا و آبی آلبرتا را در درون خود جای داده است.

در هنگام ورود با معماری بی‌نظیر این هتل روبرو خواهید شد. سپس به سرعت به اتاق خود که دارای امکانات لوکس و رفاهی کاملی است هدایت می‌شوید و می‌توانید از تماشای مناظر دلفریب آن لذت ببرید.

با فرار رسیدن زمان شام خوردن دو انتخاب دارید، در صورت مناسب بودن هوا می‌توانید در آلفرسکو غذای خود را میل کنید و یا این‌که به فضای داخلی هتل و غذاخوری لوکس و دیدنی اوپال بروید. در اوپال می‌توانید صبحانه، میان‌وعده، ناهار یا شام خود را میل کرده و تمام احتیاجات غذایی خود را رفع کنید.

آدرس: 178057 272 Street W Foothills, Priddis

کلبه‌های جنگلی Sundance

https://www.instagram.com/p/BkQsKDugMXl/?utm_source=ig_embed

این استراحت‌گاه شباهتی به اقامتگاه‌های معمولی و هتل ندارد و در آن تجربه‌ای متفاوت از یک چادرزنی معمولی خواهید داشت. این استراحت‌گاه که از سال 1992 توسط اعضای یک خانواده اداره می‌شود در ابتدا از یک چادر tipi تشکیل ‌می‌شد. اما امروزه این ملک دارای چادرهای سنتی و انواع مختلف اقامتگاه‌های مدرن است که روشی جدید برای چادر زدن در دل طبیعت همراه با امکانات رفاهی را ارائه می‌دهند.

رفتن به Sundance راهی ساده‌تر و حتی مفرون‌بصرفه‌تر برای لذت بردن از تعطیلات و چادرزنی در کنار خانواده است. در این استراحت‌گاه نیازی به صرف وقت برای چادر زدن نیست و خبری از دردسرهای معمول این نوع سفرها نخواهد بود. بعلاوه شما هزینه‌ای بالا برای یک اتاق در هتلی مجلل را پرداخت نخواهید پرداخت.

در محل کرایه لوازم و وسایل شما می‌توانید تعداد زیادی از لوازم رفاهی اولیه که ممکن است در زمان اقامت به آن‌ها احتیاج پیدا کنید را کرایه نمایید. این لوازم شامل دوش‌های حمام، لوازم ورزشی، خوراکی‌ها، خدمات شست‌وشوی لباس و غیره می‌شوند. در هنگام سفر به این اقامتگاه بهتر است لباس گرم، روتختی، یک تبر، چراغ‌قوه، لوازم آشپزی و یک ظرف آب همراه خود داشته باشید. با اینحال اگر وسیله‌ای حیاتی را فراموش کرده باشید امکان تهیه آن در محل کرایه لوازم همیشه وجود دارد.

از حضور در این استراحت‌گاه لذت ببرید و خاطرات جدیدی را در کنار خانواده و دوستان خود بسازید. در طول اقامت خود از glamping یا حضور در دل طبیعت بدون امکانات لوکس نهایت استفاده را ببرید.

آدرس: #2 Sundance Road, Kananaskis

منبع: dailyhive