Thursday, March 28, 2024
1 C
Calgary

تبدیل هتل قدیمی به منزلگاهی برای بی‌خانمان‌ها

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

به تازگی کارهای عمرانی نوسازی یک هتل قدیمی در محله Edmonton Trail NE کلگری به پایان رسیده و هم‌اکنون آماده استفاده برای کاربری جدید خود یعنی منزلگاهی برای بی‌خانمان‌های شهر است.

Centre 4800 برای تبدیل هتل خود به منزلگاهی مقرون‌بصرفه 14 میلیون دلار بودجه دریافت کرده است. 8.78 میلیون دلار از این بودجه از صندوق مشارکت در سرمایه‌گذاری مسکن ملی دولت فدرال و باقی 5.17 میلیون دلار دیگر توسط دولت استانی تامین شده‌اند.

حال این ساختمان هفت طبقه پس از بازسازی انجام شده صاحب 33 واحد آپارتمان استودیو، 39 واحد یک‌خوابه و هفت واحد دوخوابه شده است.

این مجتمع هفتمین پروژه مسکن مقرون‌بصرفه در شهر کلگری است که تحت استراتژی و نظارت مسکن ملی فدرال ساخته می‌شود و سومین مسکن مقرون‌بصرفه به حساب می‌آید که تحت نظارت اجرایی و مالکیت Drop-In & Rehab Centre کلگری تکمیل می‌گردد.

ساندرا کلارکسون که مدیر اجرایی Drop-In & Rehab Centre کلگری است طی صحبت‌هایی درباره این پروژه گفت: سرمایه‌گذاری در اجرای پروژه‌های ساخت مسکن‌های مقرون‌بصرفه همانند Centre 4800 یک سرمایه‌گذاری برای دستیابی به جوامع قدرتمند، انعطاف‌پذیر و خودکفا است. با انجام همکاری‌های موفق اینچنین ما قادر خواهیم تا به هدف خود که پایان دادن به بی‌خانمانی فزاینده در کلگری است، نزدیک شویم.

با انجام بهینه‌سازی و بازسازی‌های اخیر در این ساختمان میزان 26 درصد در تولید گازهای گلخانه‌ای آن صرفه‌جویی شده و به این ترتیب توانسته استانداردهای ساختمان‌سازی سال 2015 را بگذراند.

این هتل پیش از این مورد استفاده فرودگاه بین‌المللی کلگری که در نزدیکی ساختمان قرار دارد قرار می‌گرفته است.

منبع: dailyhive