Friday, March 29, 2024
-5.3 C
Calgary

وقفه در کار پالایشگاه فرانسوی، باعث کُندی تولید نفت کمپانی Vemilion در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کمپانی Vermilion Energy Inc می‌گوید که وقفه در کار یک پالایشگاه در فرانسه باعث شده که تولید نفت و گاز این کمپانی در فصل دوم ۲۰۱۹ کاهش یابد.

مدیرعامل این کمپانی، آقای تونی مارینو می‌گوید که میانگین تولید روزانه ۱۰۳,۰۰۰ بشکه که در این فصل ثبت شده، کاهش ۴۰۰ بشکه‌ای نسبت به فصل قبلی را نشان می‌دهد. میزان خروجیِ پالایشگاه فرانسوی هم ۱,۳۰۰ بشکه در روز (۱۵ درصد) کاهش یافته و به ۹,۸۰۰ بشکه رسیده است.

او می‌گوید که پالایشگاه Grandpuits متعلق به کمپانی Total در جنوب شرق پاریس، به دلیل اختلال در شبکه لوله‌های انتقال فرآورده‌ها برای مدتی تعطیل شده و موجودی مواد اولیه مورد نیازش نیز کاهش یافته بود که حالا وضعیت آن دوباره عادی شده است.

مارینو می‌گوید که Vermilion در این مدت با خرید ۲ میلیون تجهیزات سرمایه‌ای —که البته خارج از برنامه بوده است— قادر به حمل زمینی محموله‌های خود به مخازن دیگری در فرانسه و آلمان شده ولی در مجموع ضرری ۱۱ میلیون دلاری به کمپانی وارد آمده است.

Vermilion در سه ماه منتهی به ۳۰ ژوئن، ۴۲۸ میلیون دلار درآمد با ۲ میلیون دلار سود خالص داشته است، و در مدت مشابه پارسال این اعداد به ترتیب ۳۹۴ میلیون دلار با ۶۱ میلیون دلار ضرر بوده‌اند.

بزرگترین عملیات‌های کمپانی در کانادا جریان دارند و در فصل دوم ۲۰۱۹ تولید آنها به ۶۱,۵۰۷ بشکه در روز رسیده است. Vermilion در استرالیا، ایالات متحده، آلمان، هلند، فرانسه، ایرلند و اوکراین نیز حضور دارد.

قیمت هر سهم Vermilion در بورس تورنتو با کاهشی ۱.۷۸ دلاری معادل ۷.۳۳٪ به ۲۲.۵۱ دلار رسیده است.

منبع: Global News