Thursday, April 18, 2024
-1.2 C
Calgary

Full Moon Party امشب در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

یکی از بهترین پارتی‌های تابستانی آسیا همین امشب ۱۷ آگوست در کلگری.

میهمانی ماه کامل (Full Moon Party) روز ۱۷ آگوست در رستوران Mister Chen’s میزبانی خواهد شد که در توصیف آن می‌خوانیم: «این رستوران زنده و رنگارنگ، جذاب‌ترین و نوآورانه‌ترین طعم‌های آسیایی را برای شما به ارمغان می‌آورد.»

نسخهٔ اصلی میهمانی ماه کامل ماهی یک بار در جزیرهٔ Kho Phangan در تایلند برگزار می‌شود. در وبسایت رسمی آن می‌خوانیم که توریست‌ها با حضور در این جزیره و همزمان با این رویداد ماهانه، می‌توانند زیباترین ماه کامل در کل دنیا را تماشا کنند و در جشنی زیبا هم شرکت کنند.

صاحب این رستوران در کلگری، آقای شان دسالنیه، امیدوار است که با برگزاری این میهمانی مردم کلگری را با تجربه و غذای آسیایی آشنا کند، «بدون اینکه نیازی به خرید بلیت هواپیما و سفر به تایلند باشد.»

دسالنیه می‌گوید: «در Mister Chen’s تلاش ما ترکیب غذا، سرگرمی و طعم‌های آسیایی در اتمسفری پر انرژی است.»

می‌توانید منتظر یک شب عالی همراه با موسیقی تنظیم شده توسط DJ‌های حرفه‌ای باشید، کاکتیل‌های عالی برایتان ساخته خواهد شد، و منوی غذاهای ساحلی انتظارتان را می‌کشد. و البته می‌توانید نقاشی روی بدن را هم تجربه کنید.

برای خرید بلیت‌های این میهمانی به آدرس [email protected] ایمیل بزنید یا به وبسایت رستوران بروید، یا اینکه حضوری به آنجا سری بزنید.

میهمانی ماه کامل در رستوران Mister Chen’s

  • روز: شنبه، ۱۷ آگوست
  • ساعت: ۹ شب تا ۲ صبح
  • مکان: شماره ۲۰۰۴ در 4th Street SW (موقعیت روی نقشه)
  • بلیت: ۱۰ دلار (شامل نقاشی روی بدن)

منبع: Daily Hive