Friday, March 29, 2024
-7 C
Calgary

جمع‌آوری۲۵ هزار دلار در یادبود نوجوان ۱۴ ساله از لنگلی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

جمع‌آوری پول خیریه GoFoundMe برای یادبود پسر ۱۴ ساله‌ای که به طور ناگهانی در پارک اسکیت درگذشت آغاز شد و طی دو روز بیش از ۲۵ هزار دلار جمع‌آوری شده است.

در روز چهارشنبه ۷ آگوست، Carson Crimeni به طور ناگهانی در بیمارستان درگذشت. او صبح همان روز از سالن اجتماعات شهر Walnut Grove به بیمارستان انتقال داده شده بود.

پلیس محلی کانادا در شهر Langley اعلام کرد Crimeni، ساعات پایانی عمر خود را در پارک اسکیت‌برد، زمین‌های ورزشی مدرسه و پارک ورزشی Walnut Grove گذرانده است.

پلیس می‌گوید علت مرگ Crimeni، اوردوز مواد مخدر بوده است و تحقیقات نیز در حال حاضر در حال انجام است.

پس از دو روز از شروع جمع‌آوری پول خیریه توسط GoFoundMe برای یادبود این نوجوان ۱۴ ساله، مبلغ ۲۵،۸۵۵ دلار جمع‌آوری شده است.

در متنی که GoFounMe آماده کرده نوشته شده: «Carson، دانش‌آموزی دوست‌داشتنی، پرانرژی و شاد در مدرسه و عاشق بازی هاکی، بازی‌های ویدیویی و وقت گذراندن با دوستان و خانواده بود.»

«من خانواده‌ی Crimeni را بیشتر از ۲۰ سال است که می‌شناسم، آن‌ها خانواده‌ای مهربان، بخشنده و دوست‌داشتنی هستند. از آن دسته افرادی که بدون هیچ چشم‌داشتی به شما خوبی می‌کنند.»

GoFoundMe ضمن تاکید برآن‌که تحقیقات درباره مرگ او هنوز هم ادامه دارد، این سوال را مطرح می‌کند که «آیا می‌توان از حادثه‌های این چنینی جلوگیری کرد؟»

«بسیار دردناک است که می‌بینیم در حالیکه Carson درد می‌کشید، افراد به جای کمک‌رسانی درحال عکس و فیلم گرفتن از او بودند.»

منبع: DailyHive