Friday, April 19, 2024
-3.7 C
Calgary

معیارهای امنیتی جدید اوبر با تمرکز بر دانشجویان در کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

همزمان با آماده شدن دانشجوها برای بازگشت به کلاس‌های درس، اوبرِ کانادا معیارهای امنیتی جدیدی را اعلام کرده که تمرکز آنها روی افزایش ایمنی و امنیت سفرها و جلوگیری از جرایم است.

چهارشنبه این شرکت خدمات حمل‌و‌نقل اشتراکی اعلام کرد که با کمپین بازگشت به دانشگاه را با کمک سازمان‌های ایمنی دانشگاه‌ها اجرا خواهد کرد. اوبر در این کمپین با IACLEA و NCPC همکاری می‌کند تا با ارایه ابزارهای ایمنی و اطلاعات لازم به کمک دانشجویان بیایند.

اندرو مک‌دانلد، رییس پلتفرم و سفرهای بین‌المللی در اوبر، می‌گوید: «ما خوشحالیم که شراکت‌های جدیدی را با سازمان‌های امنیت دانشگاهی و متخصصین آنها شروع می‌کنیم.»

«در طول سال تحصیلی محتواها و راهنماهای لازم در این زمینه را بین مدیران امنیتی ۴,۰۰۰ دانشگاه در سرتاسر کانادا و ایالات متحده توزیع خواهیم کرد.»

این معیارهای امنیتی عبارتند از:

آموزش در کمپ دانشگاه

بسته‌های امنیتی به مدیران ایمنی در بیش از ۵۰۰ کمپ دانشگاهی در کانادا ارایه می‌شود. این محتواها برای آموزش دانشجوها در سفرهای اوبری خود به دانشگاه و به محل سکونتشان استفاده خواهند شد.

ویژگی‌های جدید اپ اوبر

این ویژگی‌ها به عنوان یادآورهای جدید اضافه می‌شوند. کاربردشان تایید دوبارهٔ هویت راننده و سوار شدن به خودروی صحیح است.

  • بَنر ایمنی داخل اپ

از لحظه‌ای که مسافر با یک راننده همراه می‌شود، اوبر شروع به نمایش پندهای ایمنی و امنیت در داخل اپ می‌کند. مثلا بنر Check Your Ride که به مسافر یادآوری می‌کند تا حتما شماره پلاک و چهرهٔ راننده را با مشخصات داخل اپ تطبیق دهد.

  • کارت رسیدن آنی

این یک یادآور جدید است که با نزدیک شدن خودرو به موقعیت مکانی مسافر، اطلاعات راننده و خودرو را به شکل برجسته به مسافر نشان می‌دهد تا با راحتی بیشتری هویت سرویس‌دهندهٔ خود را چک کند.

Screen-Shot-2019-08-14-at-2.35.39-PM-275x500.png

منبع: Daily Hive