Saturday, April 20, 2024
0.7 C
Calgary

فیلم خرسی که درب ماشین را باز کرده و سوارش می‌شود

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

قفل کردن درب اتومبیلتان در بریتیش کلمبیا نه تنها جلوی دزدها را می‌گیرد، بلکه مانع سوار شدن خرس‌ها به ماشینتان می‌شود.

این نکته‌ای است که زنی اهل مترو ونکوو بعد از این که یک خرس درب ماشینش را باز کرد و سوارش شد، به آن پی برد.

ویدیو این اتفاق توسط استودیوی رقص Arthur Murray در کوکیتلام ضبط و در فیسبوک منتشر شده است.

استودیو اینگونه توضیح داده است: هفته گذشته هنرجوی ما تری سرجایش نشسته بود که ناگهان متوجه تصویر وحشتناک دوربین نظارتی جلوی ساختمان شد. باید حتما این فیلم را تماشا کنید، ما نمی‌دانستیم خرس‌ها چینین قابلیتی دارند و ظاهرا در سمت دیگر خودرو هم همین اتفاق در حال رخ دادن است.

Surveillance Video in Anmore – August 2019

Our student Terri was house-sitting in Anmore this past week and this was some startling surveillance video from in front of the house. 😳You have to watch this, we had no idea bears could do this and apparently also did the same thing on the other side of the car…

Posted by Arthur Murray Dance Studio Coquitlam on Friday, August 9, 2019

در فیلم دیده می‌شود که خرس نزدیک وسیله نقلیه قرمز رنگ شده و در سمت راننده را باز می‌کند و سپس وارد آن می‌شود، به نظر می‌رسد که دنبال غذا می‌گردد. سپس از سمت دیگر خودرو از آن پیاده می‌شود.

امسال چندمین بار در تابستان امسال است که در مترو ونکوور خرس دیده می‌شود. (برای آشنایی با راهکارهای محافظت از خود در برابر خرس این مطلب را بخوانید)

اگر می‌خواهید قبل سفر به این منطقه از وضعیت خرس‌ها آگاه شوید نقشه بنیاد حفاظت از منابع طبیعی بریتیش کلمبیا (BCCF) را ببینید.

این نقشه نشان می‌دهد که تقریبا در چه مناطقی خطر مواجهه با خرس وجود دارد و برای رفتن به آن‌ها باید اقدامات احتیاطی لازم را انجام داد. می‌توانید نقشه را بر اساس تاریخ، موقعیت، گونه‌های مختلف، حمله‌ها، نوع برخورد و سرانجامش فیلتر کنید.

منبع: Dailyhive