Friday, March 29, 2024
-7 C
Calgary

سود 12 میلیون دلاری BC Ferries

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

افزایش تعداد مسافران و نیز حجم ترافیک وسایل نقلیه موجب شده تا شرکت استانی کشتیرانی BC Ferries به سود خالص 12.2 میلیون دلاری در سه‌ماهه اول سال دست پیدا کند.

این شرکت اعلام کرد که سود بدست آمده برای سه‌ماهه اول سال مالی 2019/20 که از ابتدای ماه آوریل محاسبه شده دو برابر رکورد بدست آمده در همین بازه زمانی در سال مالی گذشته است.

افزایش حجم ترافیک کشتی‌ها در این بازه زمانی سه‌ماهه رکورد ترافیک شرکت در سه‌ماهه اول سال را شکسته است. این شرکت کشتی‌رانی از تاریخ 1 آوریل تا 30 ژوئن بیش از 45،000 سفر دریایی انجام داده و به طور میانگین روزانه 497 سفر دریایی داشته است. به این ترتیب مجموعا 5.8 میلیون نفر سرنشین و 2.4 میلیون خودرو توسط این کشتی‌ها حمل شده‌اند. این میزان به نسبت همین بازه زمانی در سال قبل رشدی 2.2 درصدی در تعداد مسافر و 2.5 درصدی در تعداد خودروهای حمل شده داشته است.

درآمدهای کشتیرانی همچنین می‌توانند به دلیل معرفی کشتی جدید Wolf در دریای شمال و بازگرداندن کشتی Spirit of Vancouver پس از بازسازی به ناوگان حمل‌ونقلی این شرکت رشد پیدا کرده باشند. در این دوره درآمدهای این شرکت به میزان 7.3 درصد و مخارج نیز 5 درصد افزایش پیدا کرده‌اند.

اگر کشتیرانی در ادامه این سال نیز به همین شکل رونق داشته باشد باید منتظر ثبت رکورد دیگری تا انتهای سال مالی کنونی برای شرکت باشیم.

در همین بازه سه‌ماهه این شرکت کشتیرانی مبلغ 26 میلیون دلار سرمایه را در قالب سرمایه‌گذاری 3.9 میلیارد دلاری و 12 ساله برای جایگزین کردن کشتی‌های فرسوده و بهبود وضعیت ترمینال کشتی‌ها هزینه کرده است.

مارک کولینز که رئیس و مدیرعامل این شرکت کشتیرانی است در قالب یک بیانیه گفت: کسب درآمدهای بیشتر برای عمل به تعهداتمان در قبال نیازهای جوامع ساحلی بسیار ضروری است. با در نظر داشتن سود عمومی ما کلیه درآمدهای خود را مجددا در سیستم کشتی‌رانی سرمایه‌گذاری می‌کنیم. با کم کردن هزینه‌های سوخت، تعمیرات، نیروی کار و نیز افزایش درآمدهای حاشیه‌ای سعی داریم فشار در حال رشد بر شرکت برای افزایش کرایه‌ها را کنترل کنیم.

در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای افزایش کرایه‌ها در سال مالی کنونی از طرف این شرکت وجود ندارد.

این گزارش مثبت مالی و کشتی‌رانی پس از انتشار گزارش پیشین و امیدوارکننده مالی سال 2018/19 منتشر شده است. بر اساس گزارش پیشین در سال مالی قبل درآمد شرکت 52.2 میلیون دلار بوده است. در سال گذشته BC Ferries رکورد جابجایی 8.9 میلیون نفر و 22.3 میلیون خودرو را به ثبت رسانده که رشد سالیانه 1.9 درصدی برای خودروها و 1.2 درصدی برای مسافران را نشان می‌دهد.

منبع: dailyhive