Friday, April 19, 2024
0.7 C
Calgary

ایده‌هایی ارزان برای پایان تعطیلات تابستانی بریتیش کلمبیا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

حقیقت سرد و سختی در راه است، و آن چیزی نیست جز پایان تابستان.

روز کارگر در کانادا آخرین تعطیلاتی است که می توانیم قبل از کوتاه شدن روزها، برگ ریزان و هوای خنک تر، از گرمای هوای تابستانی لذت ببریم. و به این مناسبت، ایده های لحظه آخری برای تعطیلات در اطراف بریتیش کلمبیا به ذهن خطور می کنند.

البته که گزینه های زیادی داریم، از اجاره کابین و اتاقک در طبیعت برای قرارهای عاشقانه گرفته تا گزینه های اقتصادی تر. و باور کنید که از حجم مقصدهای خالی متعجب خواهید شد، زیرا بیشتر مردم در این تعطیلات در خانه می مانند.

می توانید ویلاهای رو به اقیانوسِ Gibsons در Sunshine Cost را شبی ۹۱ دلار اجاره کنید. هتل های استخردار در Whistler هم شبی ۱۷۰ دلارند. و یک سفر خانوادگی به Qualicum Beach با آتش بازی و جستجو برای صدف های خوراکی، ۲۶۰ دلار هزینه دارد.

the-queen-of-new-westminster-ferry.jpg

ترافیک مسافری قایق های باربر

معمولا در بی.سی با کمبود قایق های باربر-مسافربر (Ferryboat) روبرو هستیم، ولی اگر ارادهٔ تفریح در تعطیلات دارید، بالاخره راهی پیدا می شود. بستگی به فصل هم دارد، گاهی ۷۵ درصد از ظرفیت این قایق ها از قبل رزرو شده است، یعنی اگر در صف بایستید فقط ۲۵ درصد ظرفیت در دسترس شما است، پس چه بهتر که زودتر به محل بروید.

هر چند سخنگوی BC Ferries می گوید که همیشه برای افرادی که جا رزرو نکرده اند جا وجود دارد ولی سرویس به مقصد جزایر Tsawwassen-Southern Gulf استثنا هستند و ۱۰۰ درصد ظرفیت آنها قابل رزرو است.

false-creek-ferries.jpg

مینی-کروز نبود؟

اگر تعطیلات در استان خودتان با بودجه شما جور در می آید و قصد رفتن به خارج از بی.سی را ندارید، می توانید سواری روی آب ها در اطراف ونکوور را تجربه کنید.

قایق های مینی-کروزِ False Creek Ferries شما را به گشتی ۴۰ دقیقه ای می برند. قیمت سواری برای بزرگسال ها ۱۱ دلار و برای سالخوردگان و خردسالان ۷.۵ دلار است.

مدیر عملیات های این کمپانی می گوید: «مردم عاشق این تجربه هستند، به خصوص نزدیک غروب که نور مناسب شده و آفتاب رو به افول گذاشته است.»

مکان هایی برای کمپ زدن

اگر یک کمپ رویِ همیشگی هستید، می دانید که رزرو کردن مکان در پارک های استانی در آخرین تعطیلات تابستانی بی.سی تقریبا غیرممکن است.

اما چندین منطقه کمپینگ هستند که نیازی به رزرو نیست و با حضور زودتر می توانید آنها را در اختیار بگیرید.

یکی از این گنجینه های مخفی Camp Cal-Cheak نام دارد که با ۲۰ دقیقه رانندگی از جنوب Whistler به آن می رسید و ۵۱ نقطه کمپینگ دارد که هزینه هر شب اجاره آنها ۱۳ دلار است.

اگر هم کمپ رو نیستید، می توانید تجهیزات را اجاره کنید. یک چادر و دو کیسه خواب برای دو شب حدود ۷۵ دلار هزینه دارند.

harrison-lake.jpg

سفر جاده ای؟

چشمهٔ آب گرم هریسون (Harrison Hot Springs) یکی از دیدنی های عالی برای سفری یک روزه یا اقامتی شبانه است.

کنسرت های رایگان در عصرهای شنبه و یکشنبه نزدیک ساحل برگزار می شوند، یک بازار محصولات دستساز وجود دارد. رویداد Pioneer Days و رویداد سالانهٔ قایق سواری بادبانی هم روی دریاچه اجرا خواهد شد.

استفانی گالامور، مدیر توریسم هریسون می گوید: «اینجا یک مکان خیلی زیبا ست. کافی ست برسید و جاگیر شوید، بقیه چیزها خود به خود جلو می روند.»

harrison-hot-springs_lg.jpg

منبع: CBC