Friday, April 19, 2024
0.7 C
Calgary

آلبرتای زیبا: دریاچه‌های Picklejar، مقصدی برای صید و صعود

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

دریاچه‌های Picklejar برای هر کسی یک سرگرمی دارند، در اینجا مسیرهای صعود و پیاده‌روی زیادی هست و دوستداران ماهیگیری هم می‌توانند کِیف کنند.

اگر حوصله صعود به بلندی‌ها را ندارید، همیشه می‌توانید به پیاده‌روی در مسیرهای آسان پیرامون دریاچه‌ها بروید و مناظر زیبای آنها را ستایش کنید.

اگر هم اهل صعودید، مسیرها مخصوص را دنبال کنید تا اوج بروید و منظرهٔ زیبای کوه‌ها و درخت‌ها و آب‌های اطراف را برای همیشه در ذهنتان ثبت کنید.

موقع عکاسی خیلی مراقب باشید، حتما جای پای محکم و مناسبی پیدا کنید و بعد کادربندی کنید. پیاده‌روی در لبهٔ صخره‌ها سخت است و تجربه می‌خواهد. مراقب همراهان کم‌تجربه خودتان باشید.

نکته: برای ایمنی خودتان، حتما با آمادگی کامل به دل طبیعت بروید. اطلاعات بیشتر برای آمادگی در سفر را در وبسایت‌های Albertaparks.ca و AdventureSmart بیابید.

به خاطر داشته باشید: همیشه در مسیرهای گردشگری باقی بمانید، وسایلتان را جا نگذارید، و فکر غذا دادن به حیوانات وحشی را هم نکنید. راهنمای بازدید از پارک‌های کانادا را بخوانید و موقع سِلفی گرفتن مراقب باشید، خطر در یک قدمی است.

این سیستم دریاچه‌ای کجاست؟

این ۴ دریاچه در منطقهٔ Kananaskis و بین دو پارک استانی Bluerock Wildland و Height of the Rockies آرمیده‌اند.

چطور به آنجا برسیم؟

از کلگری تا Picklejar حدود ۲ ساعت سواره راه است. کافی ست در مسیر 9Avenue SW به سمت شرق بروید تا به 3Street SW S یا Barclay Street SW S برسید. بعد باید از طریق Highway 541 به سمت Kananaskis برانید که اصل سفر، همین مسیر آخری ست.

«موقعیت دریاچه‌های Picklejar روی نقشه» را داشته باشید تا بتوانید با اپ‌های مسیریابی، به راحتی از هر نقطه‌ای به این منطقهٔ دیدنی بروید.

Screen-Shot-2019-08-08-at-2.48.08-PM.png

چه چیزهایی آنجا ست؟

سفر به اینجا مثل یکی بخر، چهارتا ببر است! با یک سفر می‌توانید ۴ دریاچه زیبا را ببینید. وقتی به اوج مسیر پیاده‌روی برسید، منظره‌ای بی‌نهایت زیبا در پس‌زمینه عکس‌هایتان خواهید داشت. البته این صعود کمی مشکل است و حتما تازه‌کارها را به چالش خواهد کشید.

حتما از خودتان می‌پرسید که چرا اسم این دریاچه‌ها را Picklejar گذاشته‌اند؟ آن‌طور که به گوش ما رسیده، صید ماهی قزل‌آلا در اینجا به آسانی در آوردن خیارشور از شیشه است!

البته که نمی‌توانیم صحت این ادعا را ثابت کنیم، و خودتان باید آن را بررسی کنید.

https://www.instagram.com/p/BlhDm4NAyay/?utm_source=ig_web_copy_link

https://www.instagram.com/p/BkROZ1FAwtt/

https://www.instagram.com/p/BmNXQkCA6aI/

https://www.instagram.com/p/BgMx0bjhZKI/

https://www.instagram.com/p/B1XuX1QBE6c/

منبع: Daily Hive