Thursday, March 28, 2024
-1.4 C
Calgary

کمپین حمایت از کالاهای ساخت آلبرتا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

روز یکشنبه گذشته تعداد زیادی از شهروندان کلگری 114امین سالگرد تولد این استان را، در حالی که بسیاری از وجود چنین روزی بی‌خبر هستند، جشن گرفتند.

1 سپتامبر سال 1905 روزی است که استان آلبرتا به عضویت کنفدراسیون در آمد.

کریگ چندلر که مدیر اجرایی سازمان Alberta Verified است می‌گوید: من شگفت‌زده شدم که تعداد زیادی از افراد که به آلبرتایی بودن خود می‌بالند از این روز بی‌خبر هستند.

چندلر از این مناسبت استفاده کرده تا نام برنامه Alberta Verified را بر سر زبان‌ها بیاندازد. او قصد دارد با شرکت در رویدادهایی اینچنین در سرتاسر استان ایده‌های جدید برای کمپین خود پیدا کند. او گفته که تولیدکنندگان می‌توانند پس از تایید آلبرتایی بودن محصولات خود از سوی کارشناسان این سازمان، با پرداخت 50 دلار به عضویت کمپین در بیایند و از لوگوی Alberta Verified استفاده کنند.

او افزود: ما تنها قصد داریم افراد را به خرید محصولات ساخت استان ترغیب کنیم. همچنین ما اطلاعات این افراد را در اختیار انجمن Cattlemen قرار می‌دهیم، با تولیدکنندگان و کشاورزان صحبت می‌کنیم و به معرفی این شرکت‌ها به Red Hat در شهر Medicine Hat خواهیم پرداخت. به این ترتیب فعالیت‌های ما به ایجاد ارتباط بین این افراد ارتباط به عنوان واسطه کمک خواهد کرد.

چندلر می‌گوید که Alberta Verified یک ایده غیرحزبی است و قصد تحریم هیچ محصولی را ندارد. او می‌گوید که این گروه دارای بازرسانی تمام‌وقت خواهد بود که کسب‌وکارهای گوناگون را بررسی می‌کنند. همچنین این سازمان از کارت‌های تخفیف برای رستوران‌ها نیز استفاده خواهد کرد.

جشنواره باربکیو سالگرد تولد آلبرتا در Sportplex به میزبانی دویندر تور برگزار شد. این نماینده مجلس کلگری و Falconridge اعتقاد دارد که حمایت از محصولات تولید شده در آلبرتا کاری بسیار پسندیده است. البته او به ایده تحریم سایر محصولات کانادایی علاقه‌ای ندارد.

آقای تور گفت: حمایت از تولیدکنندگان آلبرتایی همیشه کار مثبتی است. حمایت از تولیدکنندگان کانادایی نیز همواره کاری مثبت است. ما باید به استان خود و محصولات تولید شده در آن افتخار کنیم، اما از سویی تعادل را نیز در این طرفداری خود بایذ همواره لحاظ کرده باشیم تا حمایت ما باعث نشود که محصولات تولیدی سایر استان‌ها تحریم گردند.

گردانندگان برنامه Alberta Verified می‌گویند که قصد دارند به زودی 400 کسب‌وکار در کلگری و ده‌ها عدد دیگر در سایر نواحی استان را به عضویت خود در آورند. چندلر همچنین افزود که تا اواسط ماه سپتامبر وبسایت Alberta Verified نیز راه‌اندازی خواهد شد.

منبع: Global News