Tuesday, April 23, 2024
15.6 C
Calgary

ممنوعیت استفاده از تلفن همراه برای دانش‌آموزان دبیرستانی در مونتریال

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

دبیرستان St. Thomas واقع در West Island شهر مونتریال با نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید اعلام کرده که همزمان با آغاز فصل درس و کتاب یکسری قوانین انضباطی تازه را نیز در محیط دبیرستان اعمال خواهد کرد.

استفاده از تلفن همراه ممنوع است

یکی از کارمندان این دبیرستان تایید کرده که نامه‌هایی از طرف مسئولان دبیرستان به اولیای دانش‌آموزان ارسال شده تا آن‌ها را درباره ممنوعیت استفاده از تلفن‌های همراه در زمان ورود به دبیرستان مطلع گرداند. از این پس دانش‌آموزان مدرسه St. Thomas باید با ورود به مدرسه تلفن‌های خود را در کمد‌های شخصی خود قرار دهند.

این قانون جدید استفاده از تلفن همراه در زمان حضور در مدرسه، پیش و پس از کلاس‌ها، زنگ‌های تفریح و همین‌طور ساعت ناهار را ممنوع کرده است.

دانش‌آموزان St. Thomas تنها اجازه دارند در زمان ترک محیط دبیرستان از تلفن همراه خود استفاده کنند.

هرچند بحث در مورد تاثیر استفاده از تلفن همراه بر زندگی دانش‌آموزان در سراسر کشور بسیار داغ است، اما قوانین جدید دبیرستان St. Thomas در مورد این ابزار هوشمند بسیار سختگیرانه‌ بوده است.

ممنوعیت استفاده از تلفن همراه به معنی آن است که دانش‌آموزان در طول روز و هنگام حضور در مدرسه امکان چت کردن، تماس گرفتن، پیام دادن، حضور در شبکه‌های اجتماعی، گوش دادن به موسیقی، گرفتن عکس و حتی استفاده از هدفون را نخواهند داشت.

بر اساس سیاست جدید مدرسه در صورتی که دانش‌آموز به این قانون احترام نگذارد تلفن همراه او ضبط خواهد شد. همچنین بی‌انضباطی مجدد از سوی دانش‌آموز ممکن است به تعلیق او بیانجامد.

به گفته مسئولان این مدرسه در صورتی که دانش‌آموز برای چندین مرتبه هنگام استفاده از تلفن همراه مشاهده شود، تلفن همراه او به مدت سه روز درسی در نزد مدرسه باقی خواهد ماند. البته یکی از کارمندان مدرسه به این نکته نیز اشاره کرده که در هیچ حالتی تلفن همراه دانش‌آموزان به صورت شبانه‌روزی نزد مسئولان مدرسه باقی نخواهد ماند.

منبع: Daily Hive