Thursday, March 28, 2024
-1.4 C
Calgary

همه چیز درباره +Apple TV: قیمت، محتوا، نحوه تماشا، و بیشتر

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

پیش‌تر در مطلبی به مرور سریع محصولات و سرویس‌های معرفی شدهٔ اپل در مراسم بزرگ آیفون ۱۱ پرداختیم. اما یکی از سرویس‌های جدید این کمپانی که +Apple TV نام دارد به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و جای توضیح بیشتری دارد.

این سرویس ویدیویی که در آن سریال‌های اوریجینال اپل پخش خواهند شد از ۱ نوامبر در بیش از ۱۰۰ کشور عرضه می‌شود و قیمت آن در کانادا، ماهانه ۵.۹۹ دلار است.

قابل تماشا در “تقریبا” همهٔ پلتفرم‌ها

سریال‌های اپل در اپلیکیشن Apple TV روی آیفون، آیپد، اپل‌تیوی، آیپاد تاچ، مک‌ها و سایر پلتفرم‌ها از جمله در وب روی مرورگرهای سافاری، کروم و فایرفاکس قابل مشاهده خواهند بود.

و از امروز مشتریانی که دستگاهی جدید از آیفون و آیپد گرفته تا اپل تیوی، آیپاد تاچ یا مک خریداری کنند، یک سال اشتراک رایگان +Apple TV را هم دریافت خواهند کرد. ضمنا از طریق اشتراک خانوادگی تا ۶ نفر عضو یک خانواده می‌توانند با همان یک اشتراک +Apple TV به مشاهدهٔ سریال‌ها بپردازند.

زَک وان امبرگ، رییس گروه ویدیوی اپل می‌گوید: «با +Apple TV ما سریال‌های اوریجینالی از بهترین و خلاق‌ترین ذهن‌های صنعت سرگرمی را به پلتفرم خودمان می‌آوریم که مطمئنیم مردم از آنها لذت خواهند برد.»

see-tv-series.png

کاربرها می‌توانند این سریال‌ها را در اپلیکیشنِ Apple TV (که به طور پیش فرض روی همه دستگاه‌های اپل هست) به طور آنلاین استریم کنند یا آنکه دانلود کرده و آفلاین تماشا کنند.

چندی پیش بود که اپل خبر از آمدن اپ Apple TV به تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، آمازون فایر تیوی، و پلتفرم‌های الجی، Roku، سونی و VIZIO داد. بنابراین تقریبا جایی نیست که +Apple TV در دسترس نباشد.

سریال‌های آماده برای ۱ نوامبر

See — این سریال آینده‌نگر با هنرنمایی جیسون موموآ (Jason Momoa) و آلفرد وُدارد (Alfred Woodard) ساخته شده است و داستان آن مربوط به آینده دور است، زمانی که همهٔ مردم نابینا شده‌اند و با به دنبال آمدن دو کودک که قوه بینایی دارند، اختلافی بزرگ به وجود می‌آید.

The Morning Show — درامی با بازی ریس ویترسپون، جنیفر آنیستون، و استیو کارل که به دنیای برنامه‌های صبحگاهی تلویزیون و رسوایی‌های آن می‌پردازد.

Dickinson — یک کُمدی تیره که در دورهٔ بلوغ شاعری سرکش به نام امیلی دیکینسون اتفاق می‌افتد و به محدودیت‌های اجتماعی، جنسیتی، و خانوادگی می‌پردازد.

For All Mankind — سریالی جدید از رونالد دی. مور (Ronald D. Moore) که موضوع چالش برانگیزی دارد: چه می‌شد اگر روسیه اولین انسان را روی ماه فرود آورده بود و رقابت فضایی بین قدرت‌های دنیا هرگز پایان نمی‌گرفت؟

Helpsters — سریالی جدید برای کودکان، کاری از خالقین Sesame Street که در آن Cody و گروهی از هیولاهای رنگارنگ می‌درخشند و عاشق حل کردن مشکلاتند.

Snoopy in Space — یک سریال اوریجینال جدید از Peanuts Worldwide و DHX Media که در آن مخاطبین همراه با اسنوپی وارد سفری می‌شوند که رویای او برای تبدیل شدن به یک فضانورد را دنبال می‌کند.

Ghostwriter — در بازسازی یک سریال اوریجینال دوست‌داشتنی، اپل داستان ۴ نوجوان را بازگو می‌کند که یک روح اسرارآمیز در کتابفروشی محله، آنها را به هم نزدیک می‌کند.

The Elephant Queen — یک فیلم مستند و نامه‌ای عاشقانه به این موجودات دوست‌داشتنی که در مرز انقراض هستند.

اوپرا وینفری در شوی جدیدش به نویسندگان معرکهٔ دنیا می‌پیوندد و یک باشگاه کتاب جهانی می‌سازد تا با آدم‌های جدید آشنا شود و تغییرات مثبتی به وجود آورد.

منبع: Daily Hive