Friday, March 29, 2024
-6.9 C
Calgary

با Airbnb برای یک شب در قلعهٔ معروف سریال داونتون اَبی اقامت کنید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

سریال داونتون اَبی (Downton Abbey) طرفدارن زیادی در دنیا دارد و بسیاری عاشق شخصیت‌های آن هستند. شاید شما هم در بین آنها باشید و دلتان بخواهد حداقل برای یک شب همه که شده، خدمتکار شخصی داشته باشید.

برای اولین بار قرار است قلعهٔ Highclere —محل فیلمبرداری این سریال دیدنی— به کمک Airbnb درهای خود را به روی میهمان‌ها باز کند.

این فرصت جالب به عاشقان این سریال و علاقمندان به تاریخ کمک می‌کند تا در روز ۲۶ نوامبر یک شب—فقط یک شب—را در این قلعهٔ دیدنی بگذرانند.

Highclere-Castle_01.jpg

هزینهٔ این اقامت ۱۵۰ پوند (پول خُرد خانواده‌های سلطنتی) است و میهمان‌ها به این عمارت که ۳۰۰ اتاق و ۹,۲۹۰ متر مربع وسعت دارد دسترسی خواهند داشت. علاوه بر این سُنَت سِرو شام در سالن پذیرایی نمادین این عمارت نیز برگزار خواهد شد. فقط برای اینکه میهمان‌ها بتوانند یک شب زندگی خانوادهٔ کراولی را تجربه کنند.

این عمارت که طراحی لوکس و بی‌نظیری دارد از سال ۱۶۷۹ در اختیار خانوادهٔ کارناروُن (Carnarvon) بوده است. در طول حضور میهمان‌ها با آنها مانند خانوادهٔ سلطنتی رفتار خواهد شد و شام را در کنار کُنت و کُنتِس کارناروُن میل خواهند کرد.

Highclere-Castle_09.jpg

بعد از شام، قهوه سِرو خواهد شد و سپس میهمان‌ها شب را در یکی از اتاق‌های خواب عمارت خواهند گذراند که همگی به پارک ۱,۰۰۰ هکتاری اطراف عمارت مُشرفند.

در صبح، میهمان‌های خوشبخت ابتدا صبحانه می‌خورند و سپس یک تور خصوصی را در زمین‌های پیرامون عمارت خواهند داشت. و البته که درس تاریخ هم در این بازدید به آنها داده می‌شود.

Highclere-Castle_03.jpg

سُنت‌های زندگی اشرافی هنوز در این عمارت قدیمی برقرارند و از این رو میهمان‌ها هم باید آنها را رعایت کنند. آوردن حیوانات ممنوع است (البته می‌توانید با ۹ سگی که در عمارت هستند بازی کنید)، تمام روزنامه‌ها باید اتو شوند، لباس شام de rigueur است، و غیبت و پچ‌پچ فقط در طبقهٔ پایین (طبقهٔ خدمتکارها) مجاز است.

و بله، دقیقا برای هر میهمان یک خدمتکار وجود خواهد داشت.

Highclere-Castle_04.jpg

رزرو این اقامت از ۱ اکتبر ممکن خواهد بود، تاریخی که برای بزرگداشت اکران فیلم جدید داونتون اَبی انتخاب شده است.

این اقامت برای وسط هفته برنامه‌ریزی شده چونکه خانواده‌های سلطنتی تمایلی ندارند آخرهفته‌شان خراب شود.

Highclere-Castle_06.jpg

منبع: Daily Hive