Friday, April 19, 2024
3.8 C
Calgary

اقامت در ایگلوهایی مدرن در زیر آسمان قطبی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

امروزه اقامتگاه‌های مجلل و لوکس بسیاری در نقاط مختلف دنیا وجود دارند. شما می‌توانید در قلعه‌‌ای مجلل در حومه انگلیس ساکن شوید و یا به هتل‌های عجیب‌وغریب و سورئال زیر آبی رفته و نوع کاملا متفاوتی از آسایش و راحتی را تجربه کنید.

حال گزینه‌ای جدید برای کسانی که می‌خواهند تجربه‌ای نو داشته باشند محیا شده است، شمالی‌ترین هتل دنیا. اگر تاکنون آرزوی گذراندن شب در یک ایگلو، آن هم زیر نور ستارگان و درست در قطب شمال را داشته‌اید احتمالا به زودی رویای شما برآورده خواهد شد. این هتل موقت تنها برای یک ماه و در آوریل 2020 پذیرای مسافران است.

هتل North Pole Igloos از تعدادی ایگلو تشکیل شده که دارای سیستم گرمایشی و امکانات مدرن هستند. البته اقامت در این ایگلوهای شیک خیلی هم ارزان نیست و برای سه شب باید مبلغ 100،000 دلار بپردازید. با اینحل باید به این نکته هم توجه کرد که این مبلغ شامل هزینه‌های پرواز به محل هتل، حمل‌ونقل، وعده‌های غذایی و راهنماهای حرفه‌ای این مجموعه نیز می‌شود.

در سایت این هتل‌ها نوشته شده: سازه هتل‌های North Pole Igloos قابلیت جابجایی دارند، پایدار هستند و تجربه‌ای حیرت‌انگیز را برای شما به ارمغان خواهند آورد. با توجه به شرایط آب‎وهوایی سخت در این ناحیه خانه‌های ایگلو دارای شیشه‌های گرم‌شونده هستند و همیشه در امن‌ترین نقاط یخچال قطب شمال برپا می‌گردند. شما می‌توانید یکی از افراد خوش‌شانسی باشید که شب را در یخچال قطب شمال اقامت خواهند کرد.

به گفته مسنولان هتل این ایگلوها در شرایط آب‌وهوایی بسیار سخت قطبی آزمایش شده‌اند و هرکدام از واحدها دارای توالت و سقف و دیوارهای شیشه‌ای هستند. به این ترتیب مهمانان هتل می‌توانند تجربه‌ای بی‌نظیر از طبیعت قطبی داشته باشند.

علاوه بر این اقامتگاه‌های North Pole Glass Igloos دارای مدیریت کمپ، راهنمای طبیعت‌گردی قطب، آشپزخانه و آشپز ماهر و نیروهای امنیتی هستند.

با تمامی این‌ها مهمترین و اصلی‌ترین ویژگی این ایگلوها آن است که به شما این امکان را می‌دهد تا نورهای شمالی را از سقف شیشه‌ای و در حالی که داخل تخت‌خواب گرم خود دراز کشیده‌اید به زیباترین شکل ممکن مشاهده کنید. شفق‌های قطبی در ماه آوریل در محل برپایی این ایگلوها قابل دیدن هستند. بدون شک هیچ جای دیگری بهتر از این هتل خاص برای تماشای این پدیده سحرانگیز نمی‌توان پیدا کرد.

در نتیجه اگر قدری پول اضافی در حساب بانکی خود پس‌انداز کرده‌اید شاید بد نباشد آن را برای کسب این تجربه بی‌نظیر هزینه‌ کنید. البته به دلیل محدود بودن تعداد ایگلوها اگر تصمیم به این کار گرفته‌اید به شما توصیه می‌کنیم برای رزرو هتل هرچه سریع‌تر اقدام کنید!

منبع: Daily Hive