Thursday, March 28, 2024
0.3 C
Calgary

کمپانی راجرز بهترین کیفیت شبکه موبایل را در کانادا دارد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

P3 که در عرصهٔ رتبه‌بندی شبکه‌های موبایل دنیا پیشتاز است، عنوان بهترین شبکه در کانادا را به کمپانی Rogers داده است.

P3 که در آلمان تاسیس شده، با استفاده از تست‌ها و بنچمارک‌های خاص خودش به آنالیز شبکه‌های موبایل کانادا پرداخته و راجرز بهترین نتایج را داشته که در گزارش بنچمارک‌های P3 برای کانادا در سال ۲۰۱۹ به تفصیل آمده است.

برای رسیدن به این نتایج، تست‌های میدانی زیادی انجام می‌شود. از کیفیت تماس و اتصال در حال جابه‌جایی داخل خودرو گرفته تا تست‌های پیاده. در آخر، Rogers برندهٔ بدون رقیب این رتبه‌بندی در دو حوزهٔ تماس و اینترنت موبایل شده است.

جورج فرناندز، مدیر ارشد فناوری در Rogers می‌گوید:

«ما پیوسته در زیرساخت‌های شبکه سرمایه‌گذاری می‌کنیم و آمادهٔ فعال کردن شبکه 5G در سال ۲۰۲۰ هستیم. الآن تمرکزمان روی ارتقا به جدیدترین فناوری 5G ست.»

«این رتبه‌بندی توسط P3 نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری ما برای ایجاد یک تجربهٔ برتر در زندگی مشتریان، جواب داده و ما معتبرترین شبکه موبایل کانادا را در اختیار آنها قرار می‌دهیم.»

P3 برای تست و امتیازدهی، از روش‌هایی استفاده می‌کند که کیفیت شبکه از نظر کاربران را بررسی می‌کنند و تمام خدمات را زیر پوشش می‌گیرند.

طبق گزارش P3 با استفاده از این روش، نتایج به دست آمده انطباق حداکثری با تجربه واقعی مشتریان دارند و استفاده‌های اصلی آنها از شبکه، مثل استریم ویدیو، شبکه‌های اجتماعی، و تماس‌های صوتی را بررسی می‌کند.

P3 می‌گوید: «این روش در کل دنیا تبدیل به استاندارد اصلی شده و برای بررسی بیش از ۲۰۰ شبکه موبایل در ۱۲۰ کشور استفاده می‌شود.»

امتیاز بررسی P3 از ۱,۰۰۰ محاسبه می‌شود و راجرز با کسب ۸۵۷ امتیاز در بین رقبای کانادایی بهترین موقعیت را به دست آورده است.

Mobile_Benchmark_Canada_Total_Score.png

کمپانی Bell با ۲۰ امتیاز کمتر (۸۳۷) در مقام دوم نشسته و Telus با ۸۲۶ امتیاز سوم شده است.

با فاصلهٔ زیاد از این سه رقیب بزرگ، Videotron و Freedom با امتیازهای ۵۱۵ و ۴۱۶ قرار گرفته‌اند.

از نظر تماس صوتی Rogers با امتیاز ۳۴۷ خودش را بالاتر از Bell با ۳۳۵ می‌بیند. Telus با ۳۳۰ بالاتر از Videotron با ۲۲۲ و Freedom با ۱۵۲ امتیاز نشسته است.

Screen-Shot-2019-09-19-at-11.02.01-AM.png

منبع: daily Hive