Saturday, April 20, 2024
-3.2 C
Calgary

مسابقه موتور سواری رایگان، آخر این ماه در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

Eau Claire Market قرار است کاملا دگرگون شود.

برای اولین بار در کانادا، کلگری در اواخر ماه سپتامبر، میزبان مسابقات موتورسواری مرکز شهر خواهد بود. مسابقات The Red Bull Outliers، دو موتورسوار را در مسیر بسته‌ای در رقابت با یکدیگر قرار می‌دهد که این مسیر توسط Shane Cuthbertson، اهل کلگری ساخته شده است.

و جذابیت ماجرا کجاست؟ شرکت در کلیه‌ی بخش‌ها رایگان است.

Carson Ackroyd، معاون ارشد گردشگری کلگری در بیانه‌ای گفت «گردشگری کلگری مفتخر است با همکاری انجمن مرکزی کلگری و Red Bull اقدام به آوردن تجربه‌ای تازه به قلب شهر دارد.»

وی افزود «این رویداد شبیه هیچ‌یک از رویدادهای پیشین شهر کلگری نیست و ما قصد داریم آن را با اهالی شهر و گردشگران به اشتراک بگذاریم.»

این رویداد از ۲۸ تا ۲۹ سپتامبر برگزار خواهد بود و روز دوم مسابقات در فاصله دوساعتی شرق پارک Dinosaur Provincial شهر Steveville برگزار می‌شود.

بخشی که در Eau Claire برگزار می‌شود، از ساعت ۱۱ الی ۳:۳۰ عصر روز شنبه ۲۸ سپتامبر خواهد بود.

Marco De Iaco، مدیر اجرایی انجمن مرکزی کلگری گفت «این برنامه یک تجربه‌ی منحصر به فرد در نوع خود برای اهالی کلگری و گردشگران مرکز شهر است. ما از فعالیت Eau Claire، جذب جمعیت جوان و فعال و حضور یک نام مشهور در زمینه‌ی ورزش‌های اکشن هیجان‌زده‌ایم. این‌ها دلایلی است که ما به پاکسازی مسیر مرکز در مرکز شهر کلگری خواهیم پرداخت.»

Red Bull Outliers 2019

زمان: شنبه ۲۸ سپتامبر الی یکشنبه ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۹

ساعت: ۱۱ صبح الی ۳:۳۰ عصر

مکان: شنبه در Eau Claire Market، یکشنبه در Steveville

هزینه ورودی: رایگان

منبع: DailyHive