Tuesday, April 23, 2024
3.1 C
Calgary

دمای هوای کلگری به 21 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید!

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با توجه به پیشبینی‌های هواشناسی شاید بهتر باشد کفش‌های زمستانی خود را باز درون کارتن بگذارید و لباس‌های تابستانی را برای یک آخر هفته گرم آماده کنید، چون تابستان قرار است برای مدتی کوتاه مجددا به کلگری بازگردد!

همیشه آب‌وهوای این ناحیه از کانادا عجیب‌ و غیرقابل پیشبینی بوده است. حال طبق آخرین پیشبینی هواشناسی‌ قرار است دمای هوای کلگری به بالای 20 درجه برسد! این درحالی است که تنها چند روز از بارش 25 سانتی‌متری برف در این منطقه می‌گذرد.

بسیاری از شهروندان کلگری تصور می‌کردند که بارش برف ماه سپتامبر به معنی شروع یک زمستان سخت و طولانی خواهد بود، اما آن‌طور که به نظر می‌رسد تنها یک طوفان زمستانی گذرا بوده است. به گزارش Environment Canada در روزهای آینده شاهد هوایی صاف و گرم در شهر کلگری خواهیم بود.

پیشبینی هوای یک هفته آینده نشان می‌دهد که دما در شهر کلگری تا روز دوشنبه افزایشی تدریجی خواهد داشت و نهایتا به مرز 21 درجه می‌رسد!

افزایش محسوس دما از روز شنبه و با رسیدن به 13 درجه سانتی‌گراد شروع می‌شود. روز یکشنبه دما باز هم افزایش پیدا کرده و 18 درجه ‌سانتی‌گراد خواهد شد.

البته این موج گرم احتمالا آخرین دمای بالای 20 درجه شهر کلگری در سال 2019 را به همراه خواهد داشت. شهروندان کلگری می‌توانند این آخر هفته از فرصت استفاده کرده و در هوایی عالی به دل طبیعت بروند.

منبع: Daily Hive