Tuesday, April 23, 2024
15.6 C
Calgary

چگونه برای اولین غذای روز شکرگزاری خود شاهکار کنید؟

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

روزشماری برای شکرگزاری (و آخر هفته طولانیِ بعدی‌مان) شروع شده است. اگر می‌خواهید اولین مهمانی‌تان برای‌ این روز را به همراه دوستان و نزدیکان‌تان برگزار کنید، در این مقاله با پیکوبینو همراه باشید.

ما می‌دانیم که کار سختی به‌نظر می‌رسد، اما با کمی برنامه‌ریزی دقیق می‌توانید از پس آن بربیایید و کاری کنید تا دوستان‌تان تا ماه‌ها درباره‌ی شما و مهمانی معرکه‌تان صحبت کنند!

این ماه اکتبر، فرصتی است تا بهترین استفاده را از این مناسبت ببرید و خاطره‌ی خوشی را رقم بزنید. امروز می‌خواهیم هر آنچه را که نیاز دارید تا بهترین شام بوقلمون شکرگزاری را تهیه کنید به شما معرفی کنیم. پس اگر به دنبال ترتیب دیدن یک مهمانی عالی و دوستانه هستید، این مطلب را از دست ندهید.

با عشق و علاقه آشپزی کنید

بیایید واقعی با قضیه برخورد کنیم! بیشتر ما کل سال را مشتاقانه منتظر شکرگزاری هستیم. به همین دلیل باید غذای خود را با عشق و علاقه بپزیم. این‌که تازه‌کار باشید یا قبلا هم مهمانی‌های زیادی برگزار کرده باشید، زیاد مهم نیست؛ مهم این است که غذاهای خوش‌مزه و دوست‌داشتنی‌تان را با دقت انتخاب کنید تا همه‌ی دوستان‌تان عاشق شما و مهمانی‌تان شوند.

اگر می‌خواهید طبق رسم همیشگی بوقلمون‌تان را درست کنید، هیچ مشکلی ندارد و تقریبا همه طرفدار بوقلمون کبابی با سبزیجات هستند. همچنین می‌توانید از طعم‌های جدیدی هم استفاده کنید و بوقلمون را با سس سویا و روغن کنجد بپزید تا انگشت‌تان را هم با آن بخورید! جدا از این‌ها، قبلا در مطلب خوراک بوقلمون شکم پر با سس انار نوع پخت این غذا را آموزش داده‌ایم، حتما نگاهی به آن بیندازید. علاوه‌براین، اگر هم اجاق‌تان کوچک است، می‌توانید بوقلمون را تکه تکه کرده، یا به سراغ برپا کردن یک باربیکیو تمام‌عیار بروید.

زمانی که بحث اندازه‌ی مناسب بوقلمون وسط باشد، یک عدد 10 تا 12 پوندی می‌تواند برای 6 تا 8 نفر کافی باشد و باقی‌مانده‌ای هم به‌جا بگذارد تا روز بعد با آن‌ ساندویچ بوقلمون خوش‌مزه‌ای را درست کنید. اگر تعداد مهمانان‌تان کمتر یا بیشتر از این عدد است، مقدار مورد نیاز خود را در این صفحه می‌توانید محاسبه کنید.

و البته، غذاها و دسرهای کنار غذای اصلی را فراموش نکنید. شما گزینه‌های زیادی پیش رو دارید تا از بین آن‌ها بهترین مورد را برای مهمانی‌تان انتخاب کنید. چاشنی‌های معرکه و سس‌های چربِ کرنبری (که اگر خانگی باشند بهتر است، ولی با توجه به حرف‌های اینا گارتن، کارخانه‌ایِ آن‌ها هم بد نیستند) و هر چیز دیگری که دوست دارید هم تاثیر زیادی روی کیفیت غذاهای‌تان خواهند گذاشت و سطح مهمانی‌تان را بالاتر می‌برند.

پوره سیب‌زمینی با سس سیر، کلم بروکسل‌های کبابی، کسرول لوبیا سبز، سیب‌زمینی شیرین پخته‌شده، هویج‌های ریز کبابی‌شده و عسلی، نان روغنی، پای کدوتنبل و خیلی‌ از غذاهای خوش‌طعم دیگر وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید و روی میزتان قرار دهید تا خودنمایی کنند.

از نوشیدنی‌ها کمک بگیرید

میزبانی شام شکرگزاری، این امکان را به شما می‌دهد که آن روی متخصص نوشیدنی‌تان بالا بیاید و با ترکیب انواع نوشیدنی‌ها، کیفیت غذای‌تان را حتی بیشتر از قبل کنید.

استفاده از نوشیدنی‌هایی که با غذاهای‌تان، مخصوصا بوقلمون، سازگار هستند کار خیلی خوبی خواهد بود. بوقلمون ترکیب خوبی با شراب پینونوآر، به این دلیل که جوهر مازوی کمی در آن وجود دارد، می‌سازد. در این میان موارد دیگری از جمله ریسلینگ و انواع شراب‌های سفید هم انتخاب خوبی خواهند بود. اگر هم به دنبال آبجوی مناسبی می‌گردید، Saison می‌تواند تیر خلاص را بزند و کاری کند تا مهمانان‌تان بعد از خوردن غذا نتوانند از جای‌شان تکان بخورند!

تمامی لحظات را ثبت کنید

اولین مهمانی شکرگزاری شما به همراه دوستان‌تان باید برای همیشه در خاطر بماند، پس ثبت لحظات مهم را از یاد نبرید. منظور ما این است که مثل سرآشپز معروف، گوردون رمزی، با قضیه برخورد کنید و تمامی مراحل آشپزی‌تان را در اینستاگرام استوری کنید تا دوستان‌تان ببینند شما طرز کار در آشپرخانه را بلدید و دستان‌تان با چاقو و ماهیتابه‌ها خصومتی ندارند! همچنین آنقدری عکس بگیرید تا بهترین عکس گروهی‌تان را ثبت کنید و سپس آن را در اینستاگرام قرار بدهید. چون اگر عکسی از این روز مهم نداشته باشید، انگار مهمانی‌ای هم در کار نبوده است!

منبع: Daily Hive