Tuesday, April 16, 2024
0.4 C
Calgary

قدیمی‌ترین بار ونکوور از خطر بسته شدن نجات یافت

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در ماه‌های اخیر انتشار اخباری درباره احتمال تعطیل شدن بار قدیمی ونکوور The Cambie موجب ناراحتی بسیاری از شهروندان این شهر شده بود.

ماجرای طلاق صاحب پیشین این بار سم یهیا باعث شده بود که او چاره‌ای جز فروش این ملک نداشته باشد. به همین دلیل او اعلام کرده بود که متاسفانه عمر قدیمی‌ترین بار شهر ونکوور در تاریخ 30 نوامبر به پایان خواهد رسید.

با اینحال گردانندگان The Cambie Malones Group روز چهارشنبه اعلام کردند که این بار از خطر تعطیلی نجات پیدا کرده و بسته نخواهد شد.

در اطلاعیه‌ای که The Cambie Malones Group در رسانه‌ها منتشر کرده آمده که کارکنان و مدیریت این بار در چند ماه گذشته به شدت به دنبال یافتن راه‌حلی برای باز نگه داشتن این بار بوده‌اند. گردانندگان این بار ارزشمند سرانجام توانسته‌اند با صاحب جدید ملک به توافقی دست پیدا کنند تا به آن‌ها اجازه دهد فعالیت فعلی در همین مکان تا آینده‌ای روشن و بدون هرگونه وقفه و یا تغییر در سرویس، ادامه پیدا کند.

سلی نگوس که صاحب Cambie Malone’s Group است در اینباره گفت: ما به هیچ وجه فکرش را هم نمی‌کردیم که پس از به فروش رسیدن این ملک بتوانیم همچنان به فعالیت خود ادامه دهیم. اما هم‌اکنون بسیار خرسند هستیم به این موفقیت دست پیدا کرده‌ایم. من هیچگاه به بستن این بار فکر نکرده‌ام، برای همین هر کاری خواهیم کرد تا بتوانیم درهای Cambie را باز نگه داریم.

خبر خوب دیگر آن است که مسافرخانه Cambie که هم‌اکنون در طبقات بالای این بار فعالیت می‌کند نیز همچنان باز خواهد ماند. همچنین مسافرخانه و بار Nanaimo نیز که در آن سوی تنگه واقع شده از آخر ماه جاری پس از تغییر مالکیت خود با همین نام به فعالیت ادامه خواهد داد.

به گفته یهیا این بار از سال 1897 در نبش خیابات 310 Cambie بازگشایی شده است. سابقه 132 ساله بار The Cambie باعث شده تا لقب قدیمی‌ترین بار شهر ونکوور را به خودش اختصاص دهد. شاید بسیاری تصور کنند که این بار سرمایه‌ بسیار ارزشمندی محسوب می‌شود اما اشتباه می‌کنند. این بار بارها دچار تغییرات و تحولات مختلف شده و اخیر نیز در مقاله‌ای به قلم گرنت لاورنس به شدت مورد مدح و ستایش قرار گرفته است.

حال شهروندان ونکوور می‌توانند با مطمئن باشند که این بار تاریخی به حیات خودش ادامه می‌دهد و وقتش است نفسی راحت بکشند. این بار هنوز شب‌های بسیاری میزبان ساکنین و جوانان ونکوور خواهد بود تا لیوان‌های آبجو و مشروب خود را بالا ببرند و تا دیروقت به جشن و صحبت و پایکوبی بپردازند.

منبع: Vancouver is Awesome