Friday, March 29, 2024
-7 C
Calgary

دستگیری یک گردشگر در فیلیپین به خاطر پوشیدن بیکینی نامناسب

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

به تازگی و پس از دستگیری یک گردشگر تایوانی در فیلیپین مسئولین این کشور مجددا درباره لزوم احترام به فرهنگ و سنت‌های فیلیپین به مسافران خارجی هشدار داده‌اند. اخیرا یک توریست تایوانی که همراه با دوست پسر خود برای تعطیلات به جزیره Boracay سفر کرده بود، به دلیل پوشیدن بیکینی نامناسب دستگیر و پس از پرداخت جریمه نقدی آزاد گردید.

طبق گزارشی که آژانس خبری فیلیپین (PNA) منتشر کرده این خانم چهارشنبه گذشته در حالی که یک بیکینی نازک و نخی بر تن داشته اتاق خود در هتل را ترک می‌کند. بلافاصله پس از خروج مسئولان هتل به او گوشزد می‌کنند که چنین پوششی برای حضور در فضاهای عمومی فیلیپین نامناسب است.

این گزارش در ادامه می‌افزاید که این گردشگر با وجود دریافت هشدار از طرف مسئولان هتل درباره نوع پوشش خود روز بعد نیز مجددا با یک بیکینی دیگر که ظاهری مشابه داشته از هتل خارج شده است.

این زوج جوان در واکنش به هشدارهای مسئولان هتل اظهار داشته‌‌اند که این بیکینی نوعی اثر هنرمندانه است و او با پوشیدن آن سعی دارد اعتمادبنفس بالای خود را نشان دهد.

با اینحال اتفاقات بعدی نشان می‌دهد که مسئولان فیلیپینی به هیچ وجه با نظر آن‌ها موافق نبوده‌اند. عضر روز دوشنبه این گردشگر توسط پلیس دستگیر شده و به جرم داشتن ظاهر جنسی و پوشش نامناسب در اذهان عمومی مجبور به پرداخت 2,500 PHP (تقریبا 64 دلار کانادا) جریمه نقدی می‌شود.

در ادامه این گزارش PNA به گفته‌های جس بایلو رئیس پلیس Malay اشاره می‌شود که تاکید می‌کند این نوع برخورد با دیگر گردشگرانی که به فرهنگ و سنت کشور فیلیپین احترام نگذارند نیز انجام خواهد شد. علاوه بر این او از صاحبان هتل‌ها و مراکز تفریحی درخواست کرده تا به مهمانان خود یادآوری کنند احترام به فرهنگ و قوانین این کشور الزام‌آور است.

منبع: Daily Hive