Saturday, April 20, 2024
0.7 C
Calgary

جاستین ترودو امروز به کلگری می‌آید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

جاستین ترودو امروز برای شرکت در رالی انتخاباتی لیبرال‌ها در شهر کلگری حاضر خواهد بود.

درحالی که تنها دو روز دیگر تا رای‌گیری انتخابات فدرال 2019 باقی مانده قرار است عصر امروز جاستین ترودو در یک رالی انتخاباتی که در Skyview کلگری برگزار می‌شود حاضر شود.

بنا به اطلاعاتی که در صفحه برنامه‌های انتخاباتی سایت حزب لیبرال کانادا منتشر شده، قرار است این رالی از ساعت 9:45 تا 11:30 دقیقه شب در Magnolia Banquet Hall برگزار گردد.

در سال 2015 نیز جاستین ترودو پیش از روز رای‌گیری در یک رالی مشابه در Skyview کلگری حاضر شده بود. همین مراسم و سخنرانی او در آن سال موجب شد حزب لیبرال تصاحب دو کرسی خود در شهر کلگری را برای چهار سال دیگر تضمین کنند (در آن سال حزب محافظه‌کار هشت کرسی دیگر را به خودش اختصاص داد).

در این رویداد انتخاباتی کنت هر نماینده مرکز کلگری حزب لیبرال حضور خواهد داشت. با اینحال خبری از نماینده Skyview کلگری دارشان سینگ کانگ نخواهد بود. او در سال 2018 و پس از ثابت شدن اتهام آزار و اذیت با پایان تحقیقات مجلس عوام، از حزب لیبرال اخراج شد.

به جای او نیرمالا نایدو در این رالی حاضر می‌شود تا شاید بتواند یکی از چهار جایگاه این حزب در استان آلبرتا را به خودش اختصاص دهد. آلبرتا در کل 34 کرسی دارد.

آن دسته از شهروندان کلگری که می‌خواهند برای شرکت در این رالی حضور خود را اعلام کنند باید به وبسایت حزب لیبرال مراجعه نمایند.

منبع: Daily Hive