Thursday, March 28, 2024
-1.4 C
Calgary

مایکروسافت دفتری جدید در مرکز ونکوور افتتاح می‌کند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شرکت مایکروسافت قصد دارد حضور خود در مرکز شهر ونکوور را پررنگ‌تر از پیش کند. این غول چند ملیتی تکنولوژی به تازگی اعلام کرده که می‌خواهد دفتری جدید در Gastown بازگشایی کند.

به گفته شرکت NAI Commercial مایکروسافت قصد دارد کل 75،000 فوت مربع فضای موجود در ساختمان اداری در حال ساخت واقع در 155 Water Street را خریداری کرده و دفتر خود را در آن‌جا دایر کند.

این شعبه اداری بزرگ تقریبا نصف مساحت 142،000 فوت مربعی دفتر ساختمان CF Pacific Center مایکروسافت که در آدرس West Georgia Street واقع شده مساحت اداری خواهد داشت. در حال حاضر نزدیک به 1،000 کارمند در این دفتر شرکت مایکروسافت که در بالای فروشگاه بزرگ Noerstorm قرار گرفته مشغول به کار هستند.

علاوه بر این شرکت مایکروسافت یک دفتر دیگر نیز در 858 Beatty Street در نزدیکی استادیوم BC Place دارد که درست در انتهای محله Yaletown واقع شده است.

عملیات عمرانی ساخت ساختمان اداری هفت‌طبقه Gastown از سال گذشته آغاز شده و توسط شرکت Chip Wilson’s Low Tide Properties در حال انجام است. طراحی این ساختمان نیز توسط شرکت معماری Musson Cattell Mackey Partnership صورت گرفته است.

قرار است این مجموعه اداری شش طبقه داشته باشد. فضای طبقه هم‌کف آن که در مجموع تقریبا 8،000 فوت مربع خواهد بود به فروشگاه و رستوران اختصاص خواهد یافت.

عملیات ساخت این ساختمان جدید که در آن عناصر و بخش‌هایی از دو ساختمان قدیمی و ارزشمند پیشین در محل احداث نیز وجود دارد، قرار است تا اواسط سال 2020 پایان یابد.

نمای ساختمان دو طبقه قدیمی که در ضلع شرقی این مجموعه اداری قرار دارد همچنان حفظ خواهد شد و قرار است ساختمان جدید با نمای شیشه‌ای مدرن بر روی آن ساخته شود.

در ضلع غربی نیز تلاش شده تا ساختمان هفت‌ طبقه و قدیمی همچنان حفظ گردد. به این ترتیب ساختار و نمای آجری این ساختمان بلند با عناصر آجری ساختمان جدید ترکیب خواهد شد.

سازندگان این ساختمان با حفظ گذرگاه باریک موجود در ضلع شرقی سعی کرده‌اند تا ساختار تاریخی آن را حفظ کنند و پنجره‌های کوچکی را در راستای آن جای خواهند داد.

کارکنان این دفتر شانس آن را دارند تا از فضای روباز و بسیار بزرگ 3،800 فوت مربعی بر روی سقف بهره‌مند شوند. همچنین فضاهای داخلی دفتر مایکروسافت که در ضلع شمالی طبقات بالایی ساخته شده‌اند مناظری وسیع و پانوراما به کوهستان‌های اطراف شهر و بندر خواهند داشت.

این پروژه عمرانی و توسعه قصد دارد استاندارد لازم برای ساختمان سبز LEED Gold را کسب کند. تعدادی جایگاه پارکینگ زیرزمینی نیز که در مجموع امکان پارک 45 خودرو را در زیر این ساختمان فراهم خواهند کرد.

منبع: Daily Hive