Tuesday, April 16, 2024
4.5 C
Calgary

ویدیو: باد سهمگین در ادمونتون جان تمیزکارهای ساختمانی را به خطر انداخت

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

هفته گذشته در ادمونتون، یک جفت کابل مهار که به خوبی نصب شده بودند، جلوی فاجعه‌ای مرگبار را گرفتند.

دو کارگر که روی یک سکوی معلق مشغول تمیز کردن نمای شرقی برج Stantec بودند، ناگهان با یک میهمان ناخوانده روبرو شدند که داربست معلق آنها را از ساختمان جدا کرد و در هوا به رقص در آورد.

این بادها آنقدر قوی بودند که Environment Canada هشدارهای مربوط به آنها در منطقه را اوایل روز منتشر کرد، و احتمال وزش بادهایی با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در ادمونتون و ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت در کلگری را یادآور شد.

همان طور که در ویدیوی فوق می‌بینید، این سکوی معلق چندین بار با شیشه‌های نمای ساختمان برخورد کرد، و کارگرهای سوار بر آن هم در این سواری وحشتناک چاره‌ای جز صبر نداشتند.

این صحنه چندین بار تکرار شد، طوری که یکی از کارمندان ساختمان مجاور توانست ویدیویی از آن ضبط کند، که در آن افتادن یکی از کارگرها از روی سکو را می‌بینیم. خوشبختانه او با کابل‌های ایمنی به سکو وصل بود و به پیاده‌رو سقوط نکرد.

آتشنشانی ادمونتون بلافاصله به کمک این کارگرها آمد و با استفاده از نردبان و طناب‌های مهار، آنها را به زمین منتقل کرد. طبق اعلام آتشنشانی هیچ یک از کارگرها یا افراد داخل ساختمان، دچار جراحت نشده‌اند و در سلامت کامل به سر می‌برند.

Eventful, blustery afternoon in downtown Edmonton today. Harsh winds blew scaffolding into the side of Stantec Tower…

Posted by Edmonton Fire Rescue Services on Friday, October 25, 2019

منبع: Daily Hive