Thursday, March 28, 2024
-1.9 C
Calgary

بهترین زمان برای رزرو ارزان‌ترین پرواز به شهرهای کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در سراسر کشور وسیع و زیبای کانادا، دیدنی‌های بسیاری وجود دارند که حتما باید سری به آن‌ها بزنید. با وجود نزدیک شدن به تعطیلات، شاید وقت آن رسیده که بهترین راه‌ها برای سفر در کشور و دیدن عزیزان‌تان را در نظر بگیرید. همان‌طور که همه می‌دانیم، پروازهای داخل کانادا بعضی اوقات می‌توانند اذیت‌کننده باشند؛ برای مثال یک روز ممکن است با قیمتی ارزان به شهری دیگر سفر کنید، اما یک روز دیگر همان پرواز، قیمتی گزاف داشته باشد و برنامه‌های‌تان را به‌هم بریزد. پس همه‌چیز به زمان‌بندی بستگی دارد.

خوشبختانه، اسکای‌اسکنر، یک آژانس مسافرتی آنلاین، اطلاعاتی را درباره‌ی بهترین زمان برای رزرو پرواز به چهار شهر اصلی کانادا، یعنی ونکوور، تورنتو، کلگری و مونترال منتشر کرده است. در ادامه با پیکوبینو همراه باشید.

پرواز به ونکوور

طبق اطلاعات اسکای‌اسکنر، بهترین زمان برای رزرو پرواز به ونکوور، سه تا شش هفته قبل از تاریخ سفر، و ارزان‌ترین ماه برای سفر به این شهر هم ماه اکتبر است.

پرواز به تورنتو

اسکای‌اسکنر ادعا می‌کند که سفر به پرجمعیت‌ترین شهر کانادا، یعنی تورنتو، باید با برنامه‌ریزی دقیق‌تری صورت بگیرد، چون بهترین زمان برای رزرو پرواز به این شهر، از 22 هفته قبل است.

خوشبختانه برای سفرهای محدود به تورنتو در ایام تعطیلات، دسامبر بهترین زمان برای پیدا کردن سفری ارزان محسوب می‌شود.

پرواز به کلگری

براساس اطلاعات اسکای‌اسکنر، سفرهای کلگری هم درست مثل ونکوور، باید از چهار هفته قبل برنامه‌ریزی شوند؛ و ارزان‌ترین ماه برای پرواز به این شهر، ژانویه است.

شاید اصلا بهتر باشد سال نو را در کلگری آغاز کنید!

پرواز به مونترال

از بین چهار شهر اصلی کانادا، مونترال با 29 هفته، به بیشترین و طولانی‌ترین برنامه‌ریزی برای رزرو ارزان‌ترین پرواز نیاز دارد.

همانند تورنتو، ماه اکتبر بهترین زمان برای سفری ارزان به این شهر به شمار می‌رود.

سفر خوش!

منبع: Daily Hive