Tuesday, April 23, 2024
2 C
Calgary

وست‌جت خبر از پروازهای جدید دریم‌لاینر از کلگری به رم را داد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اکنون که فرودگاه بین‌المللی کلگری به خانه‌ای برای هواپیمای جدید شرکت هواپیمایی WestJet به نام Boeing 787-9 Dreamliners  تبدیل شده، این شرکت اعلام کرده که قصد دارد مقصد دیگری را به فهرست پروازهای خارج از کلگری اضافه کند. شهر رم در ایتالیا، که یک شهر باستانی زیبا و شگفت‌انگیز به شمار می‌رود، بین مقصدهای جدید این پروازها قرار گرفته است.

اکنون دیگر می‌توانیم نام شهر رویایی رم را در کنار شهرهای فوق‌العاده‌ی دیگری از جمله پاریس، لندن و دوبلین در لیست پروازهای دریم‌لاینر ببینیم.

اد سیمز، رئیس و مدیر عامل وست‌جت گفته: «مردم غرب کانادا، چه اصالتا ایتالیایی باشند و چه فقط به دنبال یک سفر رویایی بگردند، هیچ‌وقت به این اندازه‌ دسترسی راحت و بدن توقفی برای سفر به این شهر زیبا و جاودانه نداشته‌اند. ادامه‌ی توسعه بین‌المللی وست‌جت از خانه‌مان در کلگری، تعهد ما برای سرمایه‌گذاری در این شهر به‌عنوان قطب حمل و نقل بین‌المللی را بیش از پیش تقویت می‌کند. این پرواز با انجام گرفتن از طریق دریم‌لاینر و زمان سپری‌شده‌‌اش در مقایسه با مراکز شرقی، ما را به بهترین گزینه برای سفر به آن‌طرف اقیانوس اطلس و شهر زیبا و تاریخی رم در تعطیلات تابستانی تبدیل می‌کند.»

پروازهای بین کلگری و رم از 28 مه به‌طور هفتگی و سه بار در هفته انجام می‌گیرند. البته از تاریخ 2 مه تنها با پرواز در شنبه‌ها، کار خود را آغار خواهند کرد. پروازها از ساعت 6 صبح در کلگری شروع می‌شوند و ساعت 12 ظهر روز بعد در رم فرود می‌آیند. در حالی‌که سفر از رم به کلگری، ساعت 2 بعدازظهر آغاز شده و 4:33 بعدازظهر همان روز فرود می‌آید.

این پروازهای رفت و برگشتی و بدون توقف، در حال حاضر با قیمتی 609 دلاری قابل خرید هستند.

وست‌جت همچنین خاطرنشان کرد که سرویس فصلی بین کلگری و پاریس از 12 مارس شروع می‌شود و از 2 ژوئن به شش پرواز در هفته افزایش پیدا خواهد کرد. پروازهای فصلی دوبلین در ایرلند هم دوباره از 3 مه آغاز می‌شوند و تا 30 مه به سه پرواز در هفته افزایش می‌یابند. علاوه بر این، پروازهای کلگری به لندن (فرودگاه گاتویک) از 4 آوریل به 6 پرواز در هفته می‌رسند و تا 14 آوریل هم به سرویس‌های روزانه تبدیل خواهند شد.

منبع: Daily Hive