Thursday, April 18, 2024
1.2 C
Calgary

با برنده Lotto Max 65 میلیون دلاری آشنا شوید!

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

یکی از شهروندان کلگری اخیرا توانسته در یک شب راه صد ساله (یا شاید چند صدساله) را طی کند و 65 میلیون دلار برنده شود!

بر اساس گزارش منتشر شده از طرف شرکت Western Canada Lottery تای ترین که ساکن کلگری است اخیرا برنده یک بلیت لاتاری به ارزش 65 میلیون دلار شده است. او این بلیت را در تاریخ 4 اکتبر و همراه سایر خریدهای روزمره خود خریده، اما اینبار شانس با او یار بود.

ترین در این گزارش می‌گوید: شما در زمان خرید بلیت لاتاری باید کاملا امیدوار باشید که صاحب بلیت برنده شده‌اید. من زمانی که این بلیت را خریدم حس خوبی داشتم و به خودم گفتم “این بلیت شانس من خواهد بود”.

در ادامه این گزارش گفته شده که ترین پس از آن‌که باخبر شده برنده این مبلغ باورنکردنی است همچنان آرامش خودش را حفظ کرده و به بررسی مجدد اعداد بلیت خودش پرداخته است تا از درست بودن آن اطمینان پیدا کند. حتی هنگامی که از او پرسیده شده با این پول چه می‌خواهد کند با کمال خونسردی و آرامش پاسخ داده: من این پول را فعلا در بانک نگهداری خواهم کرد اما شکی ندارم که این مبلغ زندگی را برای من بسیار ساده‌تر خواهد کرد.

بلیت 65 میلیون دلاری ترین quick-pick بوده که آن را به مبلغ 6 دلار و از Country Hills Shell در شمال‌شرق شهر کلگری خریداری کرده است. اعداد برنده او نیز 20، 31، 35، 36، 42 و 44 بوده‌اند.

این جایزه 65 میلیون دلاری jackpot بیشترین مبلغ از این نوع بوده که تاکنون کسی در آلبرتا برنده شده و با رکورد بیشترین جایزه لاتاری که تاکنون در کانادا برنده شده‌اند برابری می‌کند.

البته آقای ترین تنها برنده خوش‌شانس نبوده است. به گفته WCLC یک بلیت 50 میلیون دلاری نیز بیش از یک ماه پیش به فروش رسیده که هنوز مشخص نشده برنده آن چه کسی است.

بر اساس این گزارش بلیت 50 میلیون دلاری نیز در شهر کلگری به فروش رسیده است. این فرد خوش‌شانس در قرعه‌کشی تاریخ 30 آگوست برنده شده و اعداد بلیت Lotto Max او 5، 9، 33، 36، 39، 41 و 44 بوده‌‌اند.

صاحب بلیت طلایی بالا تا تاریخ 30 آگوست 2020 فرصت دارد تا پیش از انقضا جایزه‌ و برای دریافت آن اقدام کرده و خودش را معرفی کند.

منبع: Daily Hive