Tuesday, April 23, 2024
16.6 C
Calgary

به سرتاسر کانادا سفر کنید و از Parks Canada پول بگیرید!

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

Parks Canada برای سفر به سرتاسر کشور در تابستان آینده به شما پول خواهد داد!

هیچ وقت برای برنامه‌ریزی‌های مربوط به فصل تابستان زود نیست، حتی اگر هنوز هوا سرد و برفیست و کنار شومینه نشسته‌اید! بعلاوه فکر کردن به موقعیت‌های شغلی مناسب در این فصل نیز می‌تواند هوشمندانه باشد. هم‌اکنون سازمان Parks Canada در حال استخدام شهروندان کانادایی جوان است تا در یک موقعیت شغلی هیجان‌انگیز و ماجراجویانه که رویای بسیاری از آن‌ها است مشارکت کنند.

کشور کانادا دارای تعداد بسیار زیادی جاذبه طبیعی و حیرت‌انگیز است که از بین آن‌ها می‌توان به پارک‌های ملی، اماکن تاریخی و مناطق حفاظت‌شده دریایی اشاره کرد که همیشه آماده میزبانی از مهمانان ماجراجوی خود هستند. چه کسی دوست ندارد که فصل تابستان را با سفر به این نواحی سپری کند و تصاویر و تجربیات خود را در شبکه‌های اجتماعی و با دیگران به اشتراک بگذارد؟

سازمان Parks Canada به دنبال استخدام سه جوان کانادایی علاقه‌مند و پرشور است که دوست دارند در قالب فعالیت Parkslife به کاوش و بررسی جاذبه‌های طبیعی کشور در سال 2020 مشغول شوند.

Parks Canada پیش از هر چیز می‌خواهد مطمئن شود که این سه جوان اوقات خوشی را سپری خواهند کرد و خاطرات بیادماندنی و لذت‌بخش فراوانی برای خود خواهند ساخت. بعلاوه آن‌ها با حضور در این پروژه ماجراجویانه تجربیات بسیار ارزشمندی کسب می‌کنند که تنها با حضور در دل طبیعت این نواجی بی‌نظیر و بکر کانادا قابل دستیابی هستند.

شما برای آن‎‌که بتوانید این شغل درخواست کنید لازم است هم‌اکنون در یک دانشگاه و یا کالج به طور دائم مشغول به تحصیل باشید و یا تا ماه می 2020 حداقل یکسال از تحصیل شما در مقطع تحصیلات عالی گذشته باشد. بعلاوه شما باید در ماه سپتامبر 2020 نیز مجددا به طور تمام‌وقت در کلاس‌های درس حضور یابید.

داشتن مهارت‌های کافی برای صحبت به دو زبان انگلیسی و فرانسوی نیز می‌تواند یک ویژگی مثبت برای شما محسوب شود، اما ضروری نیست. تنها کافیست یکی از دو زبان انگلیسی یا فرانسوی را به طور کامل بلد باشید.

برای اشتغال به عنوان سفیر Parks Canada احتیاج خواهید داشت تا در نواحی پایتخت کانادا، به طور مشخص Gatineau کبک زندگی کنید و از ماه می تا آگوست 2020 به طور تمام‌وقت و سپس از ماه سپتامبر 2020 تا آوریل 2021 به طور پاره‌وقت قادر به مشارکت با این سازمان باشید.

https://www.instagram.com/p/BzgA9IZn9Kd/

https://www.instagram.com/p/B25cPzTpxcG/

این سفیران در طول فصل تابستان به برخی از زیباترین و شگفت‌انگیزترین نواحی کشور کانادا سفر خواهند کرد و این شانس را پیدا می‌کنند تا از این نقاط بی‌نظیر بیشترین لذت ممکن را ببرند.

Parks Canada می‌گوید: اگر از آشنایی با افراد جدید و ایجاد ارتباطات زیبا و ماندگار با دیگران لذت می‌برید، به طبیعت و فرهنگ غنی کانادا علاقه دارید و می‌خواهید عشق خود به آن‌ها را با دیگر جوانان کانادایی به اشتراک بگذارید، از رفتن به مکان‌های جدید خوشتان می‌آید و دانش بالایی درباره شبکه‌های اجتماعی دارید و به اندازه کافی در آن‌ها فعال هستید بدون شک این چالش ماجراجویانه یک فرصت عالی برایتان محسوب خواهد شئ.

https://www.instagram.com/p/B2FvMIBnERU/

https://www.instagram.com/p/B3KxLibDyOZ/

هدف اصلی این سفیران آن است که علم، مشاهدات و اطلاعات خود درباره بومیان و طبیعت کانادا را که با تلاش‌های Parks Canada کسب می‌کنند با دیگر جوانان کشور به اشتراک بگذارند. این سازمان می‌خواهد با این کار جوانان کانادایی را تشویق کند تا به کاوش در طبیعت کشور بپردازند و درباره فرهنگ غنی و زیبایی‌های طبیعی کانادا اطلاعات بیشتری بدست آورند.

پیش از ارسال درخواست خود توجه داشته باشید که داشتن تجربه کافی برای ارائه دانش، اطلاعات و تجربیات بدست آمده در قالب جلسات سخنرانی، شبکه‌های اجتماعی، رویدادهای سازمانی، گردهمایی‌ها و سایر برنامه‌های مشابه کاملا الزامی است.

سازمان Parks Canada درخواست‌هایی که از تاریخ 1 نوامبر تا ساعت 11:59 بامداد 17 نوامبر در اینجا ارسال شوند را بررسی خواهد کرد.

منبع: NARCITY