Friday, April 19, 2024
1.4 C
Calgary

بهترین زمان برای سرپرستی حیوانات خانگی فرا رسیده

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر به داشتن حیوان خانگی فکر می‌کنید بهتر است این آخر هفته را از دست ندهید!

طبق برنامه‌ریزی‌‎ها PetSmart قرار است از امروز تا یکشنبه در سرتاسر کانادا حیوانات خانگی که نیازمند سرپناه جدید هستند را در اختیار افراد علاقه‌مند قرار دهد. این مراکز امیدوارند با تشویق کانادایی‌ها در قالب برگزاری برنامه‌های Pet Adoption Weekend صاحبانی جدید برای این حیوانات دوست‌داشتنی پیدا کنند.

از تاریخ 8 تا 10 نوامبر صدها سازمان حمایت و نگهداری از این موجودات مهربان حیوانات خود را که شامل سگ‌، بچه سگ، گربه‌، بچه گربه‌، خوکچه هندی و خرگوش می‌شود را به 140 فروشگاه PetSmart در سراسر کانادا منتقل خواهند کرد تا به علاقه‌مندان تقدیم کنند.

با به سرپرستی گرفتن این حیوانات نتنها به آن‌ها کمک می‌کنید تا خانه‌ای جدید پیدا کنند بلکه خودتان نیز یک همراه خوب و همیشگی خواهید داشت که همواره در کنارتان خواهد بود.

طبق نظرسنجی جدیدی که DART Insights به سفارش PetSmart انجام داده 91 درصد از کانادایی‌هایی که صاحب حیوان خانگی هستند اذهان کرده‌اند بغل کردن این حیوانات در زمان داشتن اضطراب و ناراحتی باعث افزایش آرامش و شادی آن‌ها می‌شود.

آماندا لندیس که معاون Veterinary Outreach، یکی از خیریه‌های PetSmart در کانادا می‌یاشد در اظهارنظری گفت: ثابت شده که حیوانات خانگی نقش موثری در افزایش سلامتی و شادی و بالا بردن روحیه انسان‌ها دارند و همین موضوع نشان‌ می‌دهند که پیوند بین انسانات و حیوانات بسیار قوی است. به سرپرستی گرفتن این حیوانات هم برای انسان‌ها و هم برای حیوانات مزایای بسیاری خواهد داشت. شما خانه‌ای جدید در اختیار این حیوانات بی‌سرپناه قرار می‌دهید و آن‌ها نیز شما را در هر شرایط و موقعیت همراهی می‌کنند و همواره در کنارتان خواهند بود. بارها دیده شده که عشق و محبت این حیوانات به صاحبان آن‌ها حد و مرزی ندارد.

https://www.instagram.com/p/B4c-i9EFkyQ/?utm_source=ig_embed

به گفته برنامه‌ریزان این رویداد بیش از 25،000 حیوان خانگی در طول برگزاری برنامه‌های National Adoption Weekend در سه روز آینده خانه‌ای جدید پیدا خواهند کرد. این رویداد که چهار بار در سال برگزار می‌شود بیش از 100،000 حیوان خانگی را به دست شهروندان علاقه‌مند کانادایی می‌رساند.

فرقی نمی‌کند که شما چه نوع حیوان خانگی انتخاب کنید و یا از کدام مرکز به سرپرستی بگیرید، در هر صورت یک مجموعه رایگان به شما تعلق می‌گیرد که در آن اطلاعاتی حیاتی و مهم درباره نحوه رفتار با این موجودات و چگونگی پذیرش آن‌ها در خاته جدید وجود دارد.

با به سرپرستی گرفتن این حیوانات شما علاوه بر نجات جان یک حیوان، بدون شک وضعیت زندگی خود را نیز بهبود خواهید داد. بنابراین اگر اخیرا درباره سرپرستی این کوچولوهای بازیگوش و مهربان فکر کرده‌اید موقعیتی بهتر از این نصیب شما نخواهد شد.

PetSmart National Pet Adoption Weekend

تاریخ: 8 تا 10 نوامبر 2019

زمان: از ساعت 9 صبح تا 9 شب روز جمعه و شنبه (به وقت محلی)، از ساعت 10 صبح تا 6 عصر روز یکشنبه (به وقت محلی)

مکان: تقریبا در تمامی 140 مرکز و فروشگاه PetSmart در سرتاسر کانادا. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت www.petsmart.ca نزدیکترین فروشگاه به محل سکونت خود را پیدا کنید.

منبع: Daily Hive