Thursday, April 25, 2024
14.5 C
Calgary

پیشنهاد ساخت مجتمع 500 واحدی برای اجاره در Langley

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

قرار است در اوایل هفته آینده تصمیم‌گیری درباره یک پروژه بزرگ مسکن اجاره‌ای توسط Township of Langley گرفته شود.

مسئولان شهرداری در حال بررسی پیشنهادات مختلف برای اصلاح و توسعه مجدد قطعه زمینی بدون‌استفاده به مساحت 4.7 اکر هستند که در 20148-20176 86 Avenue، درست در کنار پارک سوار و ایستگاه تعویض اتوبوس‌ TransLink و در نزدیکی تقاطع خیابان 200 و بزرگراه Trans-Canada قرار دارد.

این طرح پیشنهادی شش ساختمان را در بر می‌گیرد که شامل پنج مجتمع شش‌طبقه با نمای چوبی و یک ساختمان کم‌‌ارتفاع برای استقرار امکانات رفاهی است.

در مجموع تعداد 472 آپارتمان اجاره‌ای در این مجموعه ساخته خواهند شد که شامل 18 واحد استودیو، 260 واحد یک‌خوابه، 167 واحد دوخوابه و 27 واحد سه‌خوابه می‌شوند.

مجموعه رفاهی دارای یک محل نگهداری از کودکان قبا سنین مختلف در طول روز با ظرفیت 30 کودک است. علاوه بر این در این مجموعه یک سالن سینما، یک فضای چندمنظوره برای بازی و برگزاری مهمانی و یک مجموعه برای پذیرایی از مهمانان نیز تعبیه شده است.

مکان‌های رفاهی فضای باز شامل محل‌های تزیین‌شده، حیاط‌‌های میدانی شکل، محل‌های بازی کودکان، یک پارک امن و زیبا برای سگ‌ها و یک محوطه همگانی بر روی سقف مجتمع می‌شوند.

رستوران و فروشگاه‌های این مجتمع مجموعا 9،000 فوت مربع فضای تجاری را در بر می‌گیرد که طبقه همکف و ورودی آن در مجاورت خیابان 86ام قرار خواهد داشت.

تمامی بخش‌های این مجموعه حول یک محوطه حیاط شکل ساخته می‌شوند.

شرکت معماری Keystone درباره منطق طراحی خود نوشته: این طراحی به شکلی انجام گرفته تا برای تردد عابرین پیاده کاملا مناسب باشد. با ساخت فضاهای تفریحی پارک مانند و فضاهای سبز فراوان در محوطه داخلی مجتمع ساکنین می‌توانند از حضور در فضای باز لذت بسیاری ببرند. این مجوطه که بین ساختمان‌ها جای گرفته ورودی تمام ساختمان‌های اصلی مجتمع را به یکدیگر متصل می‌کند و می‌توان از طریق یک خیابان مخصوص تردد عابرین پیاده به آن‌ها دسترسی پیدا کرد.

در طراحی این مجتمع مسکونی سبک West Coast استفاده شده و برای ساخت بخش‌هایی از نمای خارجی آن مواد طبیعی همچون چوب و الوارهای سنگین به کار خواهد رفت که عناصر گرم آن را تشکیل می‌دهند.

سه طبقه زیرزمین 481 جایگاه پارک خودرو را در اختیار ساکنین قرار خواهد داد. به طور کلی مساحت زیربنای این ساختمان‌ها نیز تقریبا 404،000 فوت‌مربع خواهد شد.

در صورتی که این طرح پذیرفته شود مسئولان شهرداری باید بودجه عمرانی 1.785 میلیون دلاری لازم برای ساخت آن را تامین کنند. به این ترتیب ساخت هر واحد مسکونی این مجموعه 3،782 دلار تمام خواهد شد که منطقی بنظر می‌رسد.

منبع: Daily Hive