Tuesday, April 23, 2024
9.4 C
Calgary

توزیع 2،000 جریمه پارک در ادمونتون همزمان با بارش گسترده برف

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اولین بارش گسترده برف در ادمونتون تیم‌های برف‌روبی شهرداری را مجبور کرد تا با تمام توان و تجهیزات در سطح شهر حاضر شوند. همزمان مسئولان شهرداری نیز با اجرای ممنوعیت پارک در سطح شهر سعی کردند خیابان‌ها را برای تیم برف‌روبی خلوت کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن کار پاکسازی پایان یابد.

عصر دیروز این ممنوعیت برداشته شد، اما پیش از آن تعداد زیادی از شهروندان که به این اخطاریه توجه نکرده بودند به دلیل جابجا نکردن خودروهای خود در زمان اجرای ممنوعیت پارک با جریمه‌های سنگینی روبرو شده‌اند.

طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی شهرداری تیم‌های اجرایی تا روز سه‌شنبه 12 نوامبر تعداد 2،056 برگه جریمه در سطح شهر توزیع کرده‌اند.

خودروهایی که در نقاط ممنوعیت فصلی پارک و یا مسیرهای اتوبوس پارک شده بوده‌اند علاوه بر دریافت برگه جریمه با هزینه مالکین خودرو بوسیله یدک‌کش جابجا شده‌اند. صاحبین خودروهای پارک شده در نقاط ممنوعه نیز جریمه 100 دلاری دریافت کرده‌اند.

اندرو گرنت که سرپرست عمومی عملیات زیرساختی ادمونتون است در یک یادداشت گفت: ما از شهروندان ادمونتون به خاطر جابجا کردن خودروهای خود سپاسگذار هستیم. نیروهای ما با همکاری شهروندان توانسته‌اند به شکل موثرتر و سریع‌تری اقدام به پاکسازی مسیرها کنند و همزمان با بارش اولین برف سال مطمئن گردند رفت‌وآمد ایمن و قابل اطمینان در سطح شهر جریان دارد. پس از این بارش برف گسترده و چشمگیر نیروهای ما کار پاکسازی بیش از 11،000 کیلومتر مسیر در ادمونتون را آغاز کردند. پاکسازی و برف‌روبی این مسیرها سه روز زمان برد و سرانجام روز یکشنبه به اتمام رسید.

بر اساس قوانین شهرداری ادمونتون ممنوعیت‌ها هشت ساعت پس از اعلام اخطاریه قابل اجرا هستند و تا زمانی که شهرداری دستور پایان آن‌ها را دهد، پابرجا باقی می‌مانند.

همیشه با تماشای اخطاریه‌ و اطلاعیه‌های شهرداری درباره زمان و مکان اعمال ممنوعیت‌های پارک اطلاع پیدا کنید تا از حمل خودروی خود با یدک‌کش و دریافت جریمه‌های سنگین در امان باشید.

منبع: Daily Hive