Friday, March 29, 2024
-5.3 C
Calgary

۸ محل عالی برای اسکیت روی یخ در کلگری (زمستان ۲۰۱۹)

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در حالی که مناسبت‌های آخر سال نزدیک می‌شوند، هیجان خرید هدیه برای عزیزان و آماده‌سازی درخت کریسمس و بقیه تزئینات خانه، خیلی زود می‌تواند تبدیل به استرس و خستگی شود.

یک تفریح زمستانی عالی برای کاستن از این فشارها، اسکیت روی یخ است. خوشبختانه، کلگری زمین‌های یخی زیادی برای این تفریح دارد و بسیاری از آنها از نیمه دسامبر باز می‌شوند.

برای اطلاع از شرایط این زمین‌ها چشم به وبسایت و حساب توییتر شهرداری کلگری داشته باشید که اطلاعات به‌روز و دقیق در این باره را منتشر می‌کنند.

Bowness Park Lagoon

توضیح: این دریاچه و پارک، محل تفریح تابستانی محبوبی برای قایق‌سواری و قطارسواری است. با این حال از نیمه دسامبر تا فوریه برای اسکیت روی یخ باز است. هزینه اجاره اسکیت روزی ۱۰ دلار است و کلاه محافظ به رایگان داده می‌شود. این پارک در شمال غرب کلگری است.

محل: پلاک 8900 در 48th Avenue NW

زمان بازگشایی: نیمه دسامبر

Prince’s Island Lagoon

توضیح: این دریاچه در قلب شهر قرار گرفته و یکی از زیباترین زمین‌های یخی برای اسکیت روی یخ را دارد. کافی است صبر کنید تا سطح آب یخ بزند و سپس کفش‌ها را به پا کنید. این صبری است که ارزشش را دارد.

محل: Prince’s Island Park

Carburn Park

توضیح: این پارک زیبا در فصل تابستان محلی عالی برای تماشای پرندگان و ماهیگیری است، ولی در زمستان هم عالی ست. متاسفانه در اینجا کفش اسکیت اجاره نمی‌دهند و باید با خودتان بیاورید، ولی یک سالن شستشو در نزدیکی هست. اسکیت در این ناحیهٔ شهر، در پس‌زمینهٔ داون‌تاون و آسمان پرستاره، بسیار لذت‌بخش است و البته استراحت در اینجا هم به همان اندازه رضایت‌بخش است. این محل تفریحی در جنوب شرق شهر است.

محل: پلاک 67 در Riverview Drive SE

زمان بازگشایی: نیمه دسامبر

Big Marlborough Park

توضیح: این پارک مسیرهای پیاده‌روی، دو پارکینگ بزرگ، و یک تپه برای سورتمه‌سواری در خودش جای داده است. زمین اسکیت دارای نیمکت و آتش‌دان هم هست، پس هر وقت خسته شدید می‌توانید برای استراحت و گرم شدن به حاشیه زمین یخ بروید. کفش اسکیت را باید با خودتان بیاورید، ولی جای نگرانی نیست زیرا محل این پارک در نزدیکی مسیرهای Memorial Drive East و Trans-Canada است و به آسانی از هر نقطهٔ شهر می‌توانید به آنجا برسید.

محل: پلاک 6033 در Madigan Drive NE

زمان بازگشایی: نیمه دسامبر

Thomson Family Park

توضیح: این پارک که اکتبر گذشته باز شد، از نیمه دسامبر میزبان اسکیت روی یخ در فضای باز خواهد بود. در اینجا چیزهای دیگری هم هست، زمین بازی، مسیرهای پیاده‌روی، منطقه پیک‌نیک. این پارک خانوادگی در تقاطع 11th Street southwest و 16th Avenue southwest قرار گرفته است.

محل: پلاک 1236 در 16th Avenue SW

زمان بازگشایی: نیمه دسامبر

Olympic Plaza

توضیح: المپیک پلازا در داون‌تاونِ کلگری از نیمه نوامبر تا نیمه مارس میزبان یک زمین اسکیت کوچک ولی زیبا ست. پیاده می‌توانید از ایستگاه City Hall به المپیک پلازا بیایید. اسکیت‌روها در اینجا نمای کل زمین اسکیت را خواهند دید که با دکوراسیون کریسمس زیبایی خاصی یافته است. هر روز هفته (غیر از جمعه) زمین باز است و کرایهٔ کفش اسکیت روزی ۸ دلار برای کودکان و ۱۲ دلار برای بزرگسالان است. کلاه ایمنی را هم می‌توان با ۵ دلار کرایه کرد.

محل: پلاک ۲۲۸ در 8th Avenue SE

زمان بازگشایی: روزانه از ۱۰ صبح تا ۹ شب

Cougar Creek

توضیح: شهرک Canmore با خودرو ۱ ساعت از کلگری فاصله دارد و خانهٔ چندین زمین اسکیت یخی است. برای علاقمندان به هاکی روی یخ، Cougar Creek را توصیه می‌کنیم. خود زمین تا ۱۰ شب باز است و علاوه بر چوب و دروازه هاکی، نیمکت تیم ذخیره هم دارد. البته که می‌توانید تجهیزات ورزشی خودتان را هم بیاورید. یک توالت سیار هم در نزدیک زمین هست که نیاز شما به رفتن تا سرویس بهداشتی اصلی را بر طرف می‌کند.

محل: Elk Run Boulevard و Canyon Road در Canmore

Canmore Skating Pond

توضیح: در نزدیکی مجموعهٔ Cougar Creek یک زمین دیگر داریم که محلی عالی برای علاقمندان به جاهای خلوت و آرام است، چرا؟ چون ورود چوب هاکی به اینجا ممنوع شده. و البته همه گروه‌های سنی می‌توانند به اینجا بیایند. یک آلاچیق شیشه‌ای گرم، میزهای پیک‌نیک، و البته نور کافی تا ساعت ۱۰ شب وجود دارد.

محل: 7th Avenue و Mallard Alley در Canmore

منبع: Daily Hive