Friday, April 19, 2024
3.8 C
Calgary

حذف ۳۷۰ فرصت شغلی در کمپانی نفت و گاز Husky Energy

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

Husky Energy، از کمپانی‌های قدیمیِ صنعت نفت و گاز در کانادا ست که مقر آن در کلگری (آلبرتا) قرار دارد.

مدیرعامل آن آقای راب پیبادی در کنفرانس تلفنی که دوشنبه برای اعلام نقشه راه درآمدهای کمپانی در ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ برگزار شده بود، خبر داد که ۳۷۰ فرصت شغلی در این کمپانی حذف شده‌اند.

این شرکت قبلا درباره تعداد کارمندان اخراجی‌اش صحبت نکرده و تنها به این بسنده کرده بود که این اخراج‌ها برای بهتر هماهنگ شدن نیروی کارش با برنامهٔ کاهش هزینه‌ها در سال‌های آینده است.

آقای پیبادی می‌گوید: «ما به این نتیجه رسیده‌ایم که این کاهش نیروی کار در آینده ۷۰ میلیون دلار صرفه‌جویی به همراه خواهد آورد. ما تلاش برای تبدیل کمپانی به یک سازمان متمرکزتر و ساده‌تر را ادامه خواهیم داد.»

در پایان ۲۰۱۸ این کمپانی ۵,۱۵۷ کارمند دایمی داشت که نسبت به ۲۰۱۷ و ۲۰۱۶ تغییر اندکی را نشان می‌داد. بودجه سال ۲۰۲۰ این شرکت با ۱۰۰ میلیون دلار کاهش بین ۳.۲ تا ۳.۴ میلیارد دلار خواهد بود و در ۲۰۲۱ هم کاهش ۴۰۰ میلیون دلاری دیگری رخ خواهد داد.

هاسکی انرژی انتظار دارد که در سال ۲۰۲۰ روزانه ۲۹۵,۰۰۰ تا ۳۱۰,۰۰۰ بشکه نفت تولید کند، که نسبت به امسال ۴٪ افزایش را نشان می‌دهد. البته در نیمه اول ۲۰۲۰ روزی ۵,۰۰۰ بشکه به خاطر عملیات تعمیرات و بازسازی کمتر تولید خواهد شد.

قرار است با افتتاح پروژه‌های جدید در سال ۲۰۲۱ حدود ۱۰% افزایش در تولید کمپانی رخ دهد.

تمرکز شرکت در سال ۲۰۲۰ روی پروژه حرارتی Lloydminster در ساسکاچوان، و پروژه گاز طبیعیِ Liuhua 29-1 در سواحل چین، و پروژه West White Rose در منطقهٔ آتلانتیک خواهد بود.

پیش‌بینی درآمد شرکت شامل هزینه بازسازی پالایشگاه بالادستی نمی‌شود زیرا بیمه هزینهٔ ۴۵۰ تا ۵۲۵ میلیون دلاری آن را پوشش خواهد داد.

هاسکی قیمت هر بشکه نفت در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ را به ترتیب ۵۵ و ۶۰ دلار در نظر گرفته است.

منبع: Global News