Tuesday, April 16, 2024
4.5 C
Calgary

کلاس Swing Dance رایگان در کتابخانه مرکزی کلگری (دسامبر ۲۰۱۹)

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

نگذارید یک میهمانی دیگر هم بیاید و بگذرد و شما تنها در گوشه سالن رقص نشسته و چشم دوخته باشید به رقص و چرخش و شادی دیگران. به خصوص با این فرصت جدید که اواخر دسامبر در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

اینجا کلگری ست و هر چه نباشد، باید با آهنگ Fishin’ in the Dark از گروه Nitty Gritty Dirt خواند و رقصید، حتی اگر کلگری استمپید گذشته باشد و تا استمپید بعدی، ماه‌ها فاصله داشته باشیم.

این فرصتی است برای اینکه به کلاس رقص رایگانِ کمپانی Top Cat Swing بروید که ۲۲ دسامبر در  تالار کتابخانه مرکزی کلگری برگزار می‌شود. آنجا می‌توانید چرخش‌های هیجان‌انگیز، چرخاندن پارتنر، ریتم‌ها و سایر تکنیک‌ها برای رقصی پر تحرک را یاد بگیرید.

مطمئنا قرار نیست با یک جلسه و یک شبه استاد شوید، ولی این جلسهٔ رایگان می‌تواند شروعی باشد برای یادگیری تا در هفته‌های بعدی به مقر کمپانی بروید، زوایای مختلف Swing Dance را بیاموزید و حرفه‌ای شوید.

به خصوص از تازه‌کارها دعوت شده که به این جلسه بیایند تا با همراهی رقاص‌های حرفه‌ای‌تر یخ‌شان بشکند و بدنشان به حرکت‌ها خو بگیرد.

چه دنبال یک تجربه یک‌نفره باشید، چه بخواهید کلاس را تبدیل به شب قرار عاشقانه کنید، یا حتی با دوستان‌تان بیایید، در هر صورت مسئولین کتابخانه و کمپانی رقص، از شما استقبال می‌کنند—فقط لباس‌های راحت بپوشید تا بتوانید آزادانه برقصید.

Swingin’ Sundays at the Central Library

روز: یکشنبه، ۲۲ دسامبر، ۲۰۱۹

ساعت: ۱ تا ۴ عصر

مکان: کتابخانه مرکزی کلگری — پلاک ۸۰۰ در 3rd Street SE

هزینه: رایگان!

منبع: Daily Hive