Thursday, April 18, 2024
2.5 C
Calgary

نقشهٔ تعاملی تمام خانه‌های زیبای تزئین شده کریسمس در شهر کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

چه دنبال یک گردش شهری با خانواده باشید، چه بخواهید یک قرار عاشقانه ترتیب دهید، نقشهٔ نورافشانی‌های کلگری که وبسایت Lighten UP Calgary آن را تهیه کرده، یک راهنمای عالی است تا بتوانید بیشترین چراغانی‌ها را با طی کمترین مسافت، ببینید.

در ضمن، اگر قصد دارید خودتان یک نورافشانی برای این کریسمس انجام دهید، امکان ثبت آن روی این نقشه وجود دارد.

16.jpg

در این وبسایت آمده است: «بسیاری از اهالی کلگری و محله‌ها برای جشن سال نو، خانه‌ها و ساختمان‌ها را غرق در نورافشانی می‌کنند تا روح کریسمس را به محل زندگی خود بیاورند.»

«این زیباترین فصل سال در کلگری است. بدون نورافشانی‌ها، کریسمس هیچ رنگ و بویی برای مردم ندارد. آنها به وسیلهٔ چراغانی خانه‌های خود را روشن می‌کنند، مناظر زیبای محله‌ها را به رخ می‌کشند و شفق قطب شمال را در ذهن‌ها تداعی می‌کنند.»

IMG_0422.jpg

این وبسایت به جمع‌آوری اعانه‌های مردمی هم می‌پردازد که عواید آن همگی در اختیار Veterans Food Bank Calgary و Calgary Food Bank قرار می‌گیرند و جالب است بدانید که با مبالغ اهدایی مردم در سال ۲۰۱۸، حدود ۱۰۲ کیلوگرم غذا در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

در زیر تصویری از این نقشهٔ تعاملی را می‌بینید ولی ما توصیه می‌کنیم که برای خبردار شدن از نورافشانی‌ها به خود وبسایت بروید. با کلیک روی هر بابانوئل می‌توانید آدرس، توضیحات و عکس‌های هر محل را ببینید:

منبع: Daily Hive