Friday, April 19, 2024
3.8 C
Calgary

حجم بالای کمک‌های مردمی Alberta SPCA را شگفت‌زده کرد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

به تازگی انجمن مقابله با حیوان آزاری آلبرتا (SPCA) طی یک درخواست عمومی از مردم استان خواست تا برای حمایت از حیوانات خیابانی برخی از اقلام ضروری و فوری را به این مرکز ارسال کنند. اما حجم کمک‌های دریافتی بسیار بیشتر از آن چیزی بود که تصورش را می‌کردند!

این انجمن با انتشار پیامی در فیسبوک از تمامی شهروندانی که به آن‌ها کمک ارسال کرده بودند تشکر کرد. در این پیام همچنین با اشاره به حجم بالای کمک‌ها گفته شده که کارکنان مرکز در اولین روز کاری هفته غافلگیر شده‌اند!

در این پست آمده: ما امروز صبح به سازماندهی کمک‌های اهدایی شهروندان که آخرهفته برای ما ارسال شدند، مشغول بودیم. از حمایت شما صمیمانه سپاسگذار هستیم.

به گفته SPCA آلبرتا 2019 سالی بسیار پرچالش و دشوار بوده است. بالا بودن تعداد حیوانات رها شده در خیابان‌ها در این سال سبب گردید تا امکانات موجود در انبارهای این انجمن برای کمک به حیوانات کافی نباشند.

دان کوب که از اعضای Alberta SPCA است در مصاحبه با دیلی‌هایو گفت: سال گذشته تعداد بسیار زیادی از حیوانات که اکثر آن‌ها را گربه‌ها تشکیل می‌دادند به مرکز ما منتقل شدند. از آن‌جایی که سبدهای حیوانات مرکز همیشه با پتو و حوله پوشیده می‌شوند و نیاز به اینگونه اقلام همیشه احساس می‌شود.

به دلیل حجم بالای کمک‌های مردمی، انجمن Alberta SPCA قصد دارد برخی از آن‌ها را در اختیار برنامه Pet Safekeeping قرار دهد. در این برنامه حیوانات خانگی آن دسته از شهروندان که قربانی خشونت خانگی هستند و در حال حاضر سرپناه دائمی و مناسبی ندارند، تا زمان پیدا کردن محل زندگی، تحت مراقبت مرکز قرار می‌گیرند.

به گفته Alberta SPCA برنامه Pet Safekeeping به بازماندگان این گونه خشونت‌ها این امکان را می‌دهد تا دیگر نگران محل امن برای حیوان خانگی خود نباشند و بتوانند شرایط خود را سریع‌تر بهبود بخشند.

باقی کمک‌های دریافتی آخرهفته نیز به بخش Animal Protection منتقل خواهد شد. وظیفه این بخش مراقبت و حمایت از آن دسته حیوانات خانگی می‌باشد که مورد بی‌مهری و یا آزار و اذیت صاحبان خود قرار گرفته‌اند.

به گفته Alberta SPCA درصورتی که قصد کمک به این حیوانات دوست‌داشتنی را دارید می‌توانید در هر زمان از سال اقلام موردنظر خود را برای برنامه Pet Safekeeping ارسال کنید.

منبع: Daily Hive