Friday, April 19, 2024
-2.3 C
Calgary

محلات جديد در Northwest كلگرى كه از آن خبر نداريد!

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

نويسنده: مهرداد باقرى، مشاور املاك در شهر كلگرى

اكثر محلات در ناحيه Northwest كلگرى، محلات قديمى ساز هستند، اما شايد براى شما جالب باشد كه با محلات جديد و پروژه هاى جديد در حال ساخت و ساز در اين منطقه آشنا شويد. البته قبل از خريد خانه نوساز حتما با كمك يك مشاور املاك در مورد خوبى و بدى خانه هاى نوساز بيشتر بدانيد تا بدون آگاهى كامل و تحت تاثير نو بودن خانه ها، تصميم به خريد نگيريد. خريد خانه هاي نوساز داراي جزييات زيادي است كه در صورت عدم اطلاع مي تواند باعث ضررهاى زيادي شود.

Arbour Lake West

در حالى كه اين محله قديمى ٣٠ سال قبل ساخته شده است، پروژه جديد توسط شركت Hopewell در اين محله در حال ساخت است. فروش از ماه سپتامبر شروع شده است. اين پروژه در مساحت ١٧ هكتار به اين محله قديمى اضافه مى شود. دسترسى آسان به مركز شهر، قطار شهرى و نزديكى به Crowfoot Crossing از جذابيت هاى اين محله است.

قيمت آپارتمان هاى از ٢٠٠ هزار به بالا، قيمت تاون هاوس ها از ٤٥٠ هزار دلار به بالا و خانه هاى مستقل از ٦٠٠ هزار دلار به بالا است.

Greenwich

حتما ساخت و سازهاى جديد در امتداد خيابان ١٦ و روبروCalgary Olympic Park  را ديده ايد. اين پروژه در ٢٤ هكتار در حال ساخت است و شامل ١٠٠٠ واحد مسكونى و ١٥٠٠٠ متر مربع فضا تجارى و ادارى مى شود.

محوريت پروژه با Calgary Farmers’ Market West خواهد بود و ايده طراحى از New York City’s Greenwich Village مى آيد. تركيب خانه هاى مسكونى و واحد هاى تجارى، سبك طراحى جديدى است كه در حال گسترش در شهر كلگرى است.

شروع قيمت واحدهاى آپارتمانى از ٢٠٠ هزار دلار به بالا است.

Livingston

اين محله جديدترين محله در حال ساخت Northwest كلگرى است كه توسط شركت Brookfield طراحى شده است.

براى ساكنين اين محله يك مجموعه تفريحى ٣٥٠٠ متر مربعى تعريف شده است كه شامل پارك، زمين تنيس، ژيمناستيك، آمفى تائتر، هاكي، و اسكيت است. اين پروژه در پاييز ٢٠٢٠ افتتاح مى شود. زمزمه هايى هم در مورد تخصيص زمين براى ساخت بيمارستان در آينده در اين محله وجود دارد.

قيمت آپارتمان هاى از ٢٠٠ هزار به بالا، قيمت تاون هاوس ها از ٣٠٠ هزار دلار به بالا و خانه هاى مستقل از ٤٥٠ هزار دلار به بالا است.

University District

اين پروژه در يكى از بهترين مناطق كلگرى نزديك به دانشگاه كلگرى، بيمارستان كودكان و ماركت مال توسط West Campus Development Trust طراحى شده است.

براى اين پروژه يك پارك ١ هكتارى در نظر گرفته شده است كه در كنار واحدهاى تجارى همچون Save-on-foods، Orange Theory، Analog Coffee و Cineplex خواهد بود. همچنين يك بوتيك هتل ١٥ طبقه اى با ١٦٥ اتاق كه در سال ٢٠٢١ افتتاح خواهد شد در اين پروژه قرار دارد.

قيمت آپارتمان هاى از ٣٠٠ هزار به بالا، قيمت تاون هاوس ها از ٥٠٠ هزار دلار به بالا و خانه هاى مستقل از ١.٤ ميليون دلار به بالا است.

منبع: CREB