Thursday, March 28, 2024
-1.9 C
Calgary

ادارات خدمات اجتماعی آلبرتا در تعطیلات پیش رو باز هستند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

هرچند ادارات دولتی در تعطیلات سال نو بسته می‌شوند اما دولت آلبرتا به شهروندان این استان اطمینان داده که خدمات ضروری اجتماعی در این ایام همچنان به آن‌ها ارائه می‌گردد.

تعطیلات آخر سال بهترین زمان برای شادی و بودن در کنار ‎اعضای خانواده است، اما شرایط خاص این ایام و فشارهای موجود باعث می‌شوند تا برخی از شهروندان آسیب‌پذیر همچنان نیازمند حمایت و توجه باشند.

راجان ساونهی وزیر خدمات اجتماعی و عمومی طی اطلاعیه‌ای گفت: این موضوع برای ما بسیار مهم است که شهروندان آلبرتا بتوانند به کمک‌های موردنیاز خود همیشه دسترسی داشته باشند. ما می‌خواهیم این پیام را به شهروندان خود برسانیم که هیچگاه تنها نیستید. در طول تعطیلات مراکز مرتبط با سلامت، ایمنی و امنیت شهروندان که در این حوزه‌ها فعال هستند به صورت 24 ساعته و هفت روز هفته آماده خدمت‌رسانی به شهروندان می‌باشند.

از تاریخ 24 دسامبر تا 1 ژانویه ادارات دولتی تعطیل می‌شوند و مجدد از تاریخ 2 ژانویه کار خود را آغاز خواهند کرد. با این‌ حال برنامه‌ها و ادارات دولتی که با سلامت، ایمنی و امنیت شهروندان آلبرتایی مرتبط باشند در این ایام همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

در تعطیلات پیش رو واحدهای مددکار فعال در حوزه اعتیاد، زورگویی، کودک آزاری، بهداشت روانی، خشونت خانوادگی و حمایت‌های درآمدی، مراکز دادگاهی و اصلاح تربیت، فضاهای امن برای قربانیان خشونت‌های خانگی و غیره همچنان فعال خواهند بود.

لیست کاملی از سایر واحدها و ادارات دولتی که در تعطیلات پیش رو فعال هستند را می‌توانید در این‌جا مشاهده کنید.

منبع: Daily Hive