Thursday, March 28, 2024
1 C
Calgary

دستگیری ۲نفر در ادمونتون پس از وایرال شدن ویدیوی دزدیدن بسته پستی از درب منزل

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

به دنبال سرقت یک بستهٔ پستی از روی ایوان خانه‌ای در ادمونتون، اداره پلیس ادمونتون یک مرد و یک زن را دستگیر کرده تا به چندین اتهام مشابه محاکمه شوند.

در این ویدیو، زنی را می‌بینیم که به درب یک خانه نزدیک می‌شود، یک بستهٔ پستی آمازون را از جلوی پله‌ها بر می‌دارد و سپس در خیابان سوار خودروی سفیدی می‌شود.

خانمی که صاحب این خانه بود، ویدیوی این سرقت را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که تا کنون بیش از ۴۳۱,۰۰۰ بار مشاهده شده و ۱,۲۰۰ نفر نیز در فیسبوک آن را به اشتراک گذاشته‌اند.

به گفتهٔ اداره پلیس ادمونتون این سرقت ساعت ۱:۱۵ بعد از ظهر ۱۶ دسامبر ۲۰۱۹ در خانه‌ای در بلوار South Terwillegar رخ داده است. در بیانیهٔ پلیس می‌خوانیم:

«با استفاده از ویدیوی مذکور و کمک چندین شاهدی که با اداره تماس گرفتند، افسران ما در روز ۱۸ دسامبر این دو مظنون را دستگیر کردند.»

«با صدور مجوز قضایی از محل زندگی آنها بازرسی شد، که مقادیری اسکناس جعلی و اشیایی کشف شد که گمان می‌رود از چندین سرقت به دست آمده باشند.»

به گفته پلیس، خانم تویلا براندون ۳۴ ساله با دو اتهامِ تصاحب اشیای دزدی کمتر از ۵,۰۰۰ دلاری و سه اتهامِ دزدی زیر ۵,۰۰۰ دلاری روبرو ست.

دومین مظنون که برایان اسمیت ۳۹ ساله است، با دو اتهام تصاحب اشیای دزدی کمتر از ۵,۰۰۰ دلار، سه اتهام سرقت زیر ۵,۰۰۰ دلار، و یک اتهام مرتبط با اسکناس جعلی روبرو ست.

سخنگوی اداره پلیس ادمونتون می‌گوید: «باید از رسانه‌ها و مردم تشکر کنیم که کمکشان باعث شد این تحقیقات زودتر به نتیجه برسد.»

می‌توانید این ویدیو را به طور کامل در زیر ببینید:

Posted by Kristin Carignan on Monday, December 16, 2019

منبع: Daily Hive