Friday, March 29, 2024
-6.5 C
Calgary

ساعت کار شبکه حمل‌و‌نقل کلگری در شب سال نو

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در شب سال نو، عجله برای بازگشت به خانه، جایی ندارد. آدم می‌خواهد بعد از یک شب به یادماندنی با خیال راحت به خانه برگردد، حتی اگر عقربه‌های ساعت به طلوع آفتاب نزدیک‌تر باشند تا به نیمه شب.

به خاطر سخت‌کوشی و همراهی شبکه حمل و نقل عمومی کلگری، نیازی نیست نگران این مورد باشید. ساعات کاری Calgary Transit در شب سال نو تمدید شده‌اند تا شما بتوانید امن و آسوده به خانه برگردید.

C Train و ۱۴ خط اتوبوسرانی کلگری تا ساعت ۳ صبح در خدمت مردم شهر خواهند بود. برای اینکه نقشهٔ مسیرها و ساعت‌های حرکت را بدانید، به این صفحه بروید.

قطارها هر ۱۵ دقیقه حرکت خواهند کرد و آخرین‌شان ساعت ۳ صبح داون‌تاون را ترک خواهد کرد. مسیرهای ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۷، ۲۲، ۳۰۱ و ۳۰۲. و نیز MAX Orange و MAX Yellow و MAX Teal و MAX Purple هم هر ۳۰ یا ۴۵ دقیقه حرکت خواهند کرد و آخرین‌شان ساعت ۳ صبح ایستگاه داون‌تاون را ترک می‌کند.

اگر می‌خواهید با اتوبوس برگردید، حتما پول خُرد مناسب همراه خود بیاورید زیرا پول خُرد در اختیار راننده‌ها نخواهد بود. ایستگاه‌های قطار هم که همگی دارای ماشین‌های بلیت هستند که می‌توانید با پول، یا کارت‌های اعتباری یا بانکی از آنها بلیت بگیرید.

منبع: Daily Hive