Friday, March 29, 2024
-6.5 C
Calgary

درآمد خیریهٔ CP Holiday Train امسال به ۱.۵ میلیون دلار رسید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بیست و یکمین برنامهٔ سالانهٔ قطار Canadian Pacific به پایان رسیده اما این دلیلی برای تعطیلی جشن نیست.

در حقیقت، بایستی این سفر به یادماندی در شمال کانادا را در ایستگاه آخر، حتی از قبل هم بیشتر ستود زیرا درآمدی که صرف امور خیریه می‌شود حتی از پارسال هم بهتر بوده است.

طبق اعلام CP در برنامه آخر سال میلادی، این قطار ۱.۴۹ میلیون دلار کمک نقدی و ۱۰۸,۱۳۳ کیلوگرم مواد غذایی برای Food Banks جمع کرده است.

مدیرعامل و رییس CP، کیت کریل می‌گوید: «در این ۲۰ سال، ما قطار CP را در تعطیلات به شمال آوردیم تا مخاطبینی از سنین مختلف را سرگرم کنیم.»

«با همکاری Food Banks در محله‌ها توانستیم آگاهی مردم نسبت به مشکلات گرسنگان را افزایش دهیم که این هدف اصلی برنامهٔ ما در تعطیلات بود. تماشای حضور مردم در محله‌های مختلف که همزمان با جشن سال نو، به کمک گرسنگان آمده‌اند، اهمیتِ این برنامه را به ما یادآوری می‌کند.»

در برنامهٔ امسال CP هنرمندانی مثل Madeline Merlo و Scott Helman و Terri Clark و Dallas Smith در ایستگاه‌های مختلف از مونترال تا کبِک و بریتیش کلمبیا به اجرای آثار خود پرداختند.

کریس هَچ، مدیر اجرایی Food Banks Canada هم می‌گوید: «CP از سال ۱۹۹۷ یک شریک فعال و باارزش برای ما بوده است. خدمات حمل‌و‌نقل در کنار حمایت مالی و غذایی که توسط قطار CP در تعطیلات دریافت کرده‌ایم نقل مهمی در حمایت از مردمی دارد که امنیت غذایی ندارند.»

«شخصا باید بگویم، تماشای قطار سال نو که با چراغانی و تزئین روی ریل پیش می‌آید، لذتی بی‌نهایت دارد.»

عکس‌های زیادی از برنامهٔ امسال گرفته شده که این زیبایی را به خوبی نشان می‌دهد، حتی اگر سواری امسال را از دست داده‌اید می‌توانید با تماشای این عکس‌ها در لذت آن شریک شوید.

منبع: Daily Hive