Friday, April 19, 2024
0.7 C
Calgary

ماجراجویی با قطار در سرزمین آلاسکا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شرکت حمل‌ونقل ریلی Alaska Railroad زمستان امسال یک سفر خاص برای مسافران خود برنامه‌ریزی کرده است.

زمستان پیش رو مسافران قطار Aura می‌توانند به تماشای زیبایی‌ها و مناظر بی‌نظیر آلاسکا در زیر پرتوهای سحرانگیز شفق‌های قطبی بنشینند.

https://www.instagram.com/p/B3xbm84JgxE/?utm_source=ig_embed

در این سفر هفت روزه مسافران از میان آلاسکا عبور می‌کنند و در این بین چند برنامه گشت‌وگذار زمستانی نیز برای آن‌ها پیشبینی شده است.

قطار از Anchorage حرکت خود را آغاز می‌کند و سپس در Talkeetna توقف خواهد کزد. مسافران در این ایستگاه می‌توانند در یک ماجراجویی هوایی، مرتفع‌ترین قله آمریکای شمالی یعنی دنالی را از فراز آسمان مشاهده کنند.

https://www.instagram.com/p/B3sipKrp04Y/?utm_source=ig_embed

علاوه بر این براساس گفته‌های وبسایت یک تور هیجان‌انگیز و جذاب همراه با سورتمه‌سواری با سگ‌های برنده رقابت Iditarod champion نیز برای مسافران ترتیب داده شده است.

مقصد نهایی این سفر شگفت‌انگیز Fairbanks می‌باشد. با اینحال پیش از رسیدن به مقصد مسافران غرق در مناظر شگفت‌انگیز پارک ملی دنالی و قله‌های مرتفع آلاسکا، که مسیر قطار از میان آن‌ها می‌گذرد، خواهند شد.

https://www.instagram.com/p/BgvBTncF1-U/?utm_source=ig_embed

مسافران قطار می‌توانند در تور بازدید از Fairbanks که بزرگترین شهر ایالت آلاسکا است شرکت کنند. پس از آن نیز نوبت به تور Aurora Lodge و تماشای شفق‌های قطبی خواهد رسید.

شرکت‌کنندگان این تور پس از گذراندن یک شب طولانی و پر از شفق‌های قطبی، روز بعد می‌توانند به چشمه‌های آب گرم Chena بروند تا خستگی سفر را از تن خود خارج کنند. البته یک شب دیگر نیز برنامه تماشای شفق‌های قطبی ادامه خواهد داشت.

https://www.instagram.com/p/BsmUsTWBKtu/?utm_source=ig_embed

هزینه این تور برای هر نفر از 1،409 دلار (1،854 دلار کانادا) شروع می‌شود. این این مبلغ بر اساس اقامت در واگن‌های دونفره محاسبه شده است. اولین قطار این تور هیجان‌انگیز روز کریسمس حرکت خواهد کرد و سفرهای مشابه تا ماه مارس 2020 ادامه خواهد یافت.

شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت alaskarailroad.com مراجعه کنید.

منبع: Daily Hive