Friday, March 29, 2024
-6.9 C
Calgary

فروش اینترنتی درپوش‌های مدل قدیمی Tim Hortons به قیمت‌های زیاد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

جاستین بیبر علنی گفته که اصلا طرفدار درپوش‌های مدل جدید Tim Hortons نیست و مثل همهٔ ستاره‌های هنری، روند جدیدی را باعث شده است.

عاشقان درپوش‌های مدل قدیمی حالا در اینترنت به دنبال آنها هستند و فروشنده‌ها، هم به دنبال پر کردن جیب‌شان از پول!

در بازارچه فروش فیسبوک پست‌های فراوانی پیدا می‌شود که قیمت‌های عجیب و غریبی برای این درپوش دارند. بعضی‌ها حاضرند ۱۰ درپوش مدل قدیمی را به قیمت ۱۰۰ دلار بفروشند، و حتی عدد ۱۰۰ دلار برای یک درپوش هم دیده می‌شود!

Screen-Shot-2020-01-03-at-9.47.16-AM.png

این درپوش‌های نو و استفاده نشده با توصیفاتی مثل «آنتیک» و «کلکسیونی» به فروش گذاشته شده‌اند، و فروشنده‌ها حرف از «تقاضای محلی بالا برای آنها» می‌زنند.

Screen-Shot-2020-01-03-at-10.03.21-AM.png

آقای الکس ماکندو، رئیس Tim Hortons می‌گوید: «ما بیش از دو سال مشغول طراحی درپوش‌های جدید بودیم، ۱۲ تحقیق انجام دادیم، بیش از ۳۰ میلیون نوشیدنی سِرو شد، و با هزاران میهمان برای طراحی درپوش جدید کار کردیم.»

Screen-Shot-2020-01-03-at-10.22.29-AM.png

ماکدو می‌گوید: «میهمان‌های ما سال‌ها تقاضای یک درپوش جدید داشتند و ما وقت و پول زیادی برای پژوهش‌مان صرف کردیم تا نه فقط مانع از بیرون ریختن نوشیدنی شویم بلکه انتشار کربن کمتری هم در تولیدشان رخ بدهد. بازخورد میهمان‌ها درباره درپوش جدید خیلی خوب بود و ۹۰ درصدشان آن را به مدل قدیمی ترجیح دادند.»

اگر شما در بین ۱۰ درصد ناراضی باشید چه؟ آگهی فروش آقای یان بنینگ‌هاوس می‌گوید: «به دستتان می‌رسانیم. سفارش‌ها به ترتیب ارسال می‌شود.»

منبع: Daily Hive