Thursday, April 18, 2024
-1.2 C
Calgary

اعزام نمایندگان دولت فدرال برای ابراز همدردی با خانواده‌های قربانیان پرواز ۷۵۲ به شهرهای مختلف کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

نمایندگان دولت فدرال کانادا به چندین شهر در سطح کشور برای ارتباط با خانواده‌های قربانیان کشته شده در هواپیمای اکراینی که در ایران سقوط کرد، اعزام می‌شوند.

اکانت Global Affairs Canada، روز دوشنبه در توییتی اعلام کرد مقامات کنسولی در ونکوور، ادمونتون، وینیپگ، تورنتو، اتاوا و مونترال حضور دارند. این دپارتمان اعلام کرد نمایندگان برای پشتیبانی و همدردی با افراد خانواده این قربانیان اعزام شده‌اند.

همچنین یک صفحه‌ی وب اختصاصی برای تمام افراد در سراسر جهان ایجاد شده تا بتوانند اطلاعات بیشتری درباره پاسخ کانادا کسب کنند.

تمام ۱۷۶ سرنشین این پرواز جان به جان‌آفرین تسلیم کردند، هر آنچه درباره سرنشینان ایرانی-کانادایی سانحه هواپیمای اکراین می‌دانیم

مسئولان ایرانی پس از سه روز تکذیب خبرها درباره شلیک موشک به هواپیمای PS752 ، اعلام کردند که این هواپیما «به دلیل خطای انسانی» بر اثر شلیک پدافند هوایی کشور سرنگون شده است.

آژانس دولتی بررسی سوانح حمل و نقل کانادا (Transportation Safety Board) می‌گوید تیم محققان از کانادا به ایران اعزام شده‌اند، به این افراد اجازه بررسی و دانلود اطلاعات جعبه سیاه هواپیما داده شده است.

در تعطیلات آخر هفته گذشته در تمام کانادا افراد برای یادبود کشته‌شدگان جمع شدند و جاستین ترودو نیز در دانشگاه‌ آلبرتا سخنرانی کرد.

مبنع: DailyHive