Thursday, March 28, 2024
-1.4 C
Calgary

نورپردازی خانه اپرای سیدنی به افتخار آتشنشانان استرالیایی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در هفته‌ای که گذشت، خانه اپرای سیدنی برای قدردانی و ادای احترام به آتشنشانانی که با واقعه‌ آتش‌سوزی‌های اخیر استرالیا مقابله کرده بودند، تصاویری از آنان را به صورت نمادین بر روی دیواره‌های این بنا با استفاده از نورپردازی به نمایش گذاشت.

https://www.instagram.com/p/B7RiTFDJuRu/?utm_source=ig_web_copy_link

این تصاویر که روز شنبه برای ساعت‌ها بر روی دیواره‌های این بنا خودنمایی می‌کردند، پیامی از امید و سپاسگزاری را به کسانی که جان خود را برای امنیت مردم و کشور به خطر می‌اندازند را به بینندگان القا کرد.

یکی از این تصاویر شامل تصویری ساده و زیبا از دو قلب نقاشی شده و تشکر از آتشنشانان بود.

خانه اپرای سیدنی در فیسبوک خود در توضیح قصد خود از این کار نوشته است که: ما قصد داریم تا پیامی از امید و قدرت بفرستیم. از همه مهم‌تر این است که می‌خواهیم تا از داوطلبان و مامورین خدمات اضطراری بابت تلاش‌ها و شجاعتشان تشکر کنیم.

https://www.instagram.com/p/B7LZ1tgBcgc/?utm_source=ig_web_copy_link

در پی این کار، سرویس آتشنشانی روستایی نیو ساوت ولز(New South Wales) تصاویر خانه اپرای سیدنی را بر روی پست فیسبوک خود به اشتراک گذاشت و در توضیح آن نوشت که:

The famous sails of the Sydney Opera House have been lit up in a special tribute tonight. While there have been many people, agencies, groups and members of the community involved in the firefighting effort, there is special recognition for NSW RFS volunteers who have worked so hard to protect communities.

Posted by NSW Rural Fire Service on Saturday, January 11, 2020

در پروسه خاموش کردن آتش، افراد زیادی از گروه‌ها و اعضای جوامع مختلف به ما کمک کردند. گفته می‌شود که دواطلبان NSWRFS که برای حفاظت از این جاومع تلاش شختی کردند، قرار است تا کاملا معرفی ‌شوند.

در ضمن علاوه بر ادای احترام، خانه اپرای سیدنی با همکاری لایو نیشن استرالیا و نیوزیلند (Live Nation Australia & New Zealand)  تصمیم دارد تا در همکاری مشترک، اجرایی در فضای باز و پله های خانه اپرا سیدنی تحت عنوان Comedy Steps Up for Bushfire Relief برای جمع آوری کمک‌های مالی برای جوامع آسیب دیده در تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۲۰ اجرا نماید.

منبع: DailyHive