Tuesday, April 16, 2024
-0.3 C
Calgary

مکدونالد برگرهای گیاهی خود را در کانادا می‌آزماید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

مکدونالد برای عقب نماندن از رقابت با سایر کمپانی‌ها، برگر گیاهی خود را معرفی کرده ولی فعلا فقط به بازار کانادا آورده است.

این برگر P.L.T نام دارد که مخفف «گیاه، کاهو و گوجه» است و اکنون در ۵۲ غذافروشی مکدونالد در جنوب غرب اونتاریو عرضه می‌شود.

یکی از سخنگویان مکدونالد می‌گوید: «این برگر مخصوص گیاه‌خوارها نیست. به جای گوشت از مواد پروتئینیِ گیاهی استفاده کرده‌ایم. اما برخی از مواد آن پایهٔ گیاهی ندارند، برای مثال پنیر چدار فرآوری شده یا سس مایونز. مثل همیشه، میهمان‌های ما می‌توانند برگرهای خود را سفارشی کنند و پنیر و مایونز، یا دیگر افزودنی‌ها را از آنها حذف کنند. اما این برگر هم در کنار برگرهای گوشتی ما پخته می‌شود.»

در این مدت، مکدونالد قیمت این برگر را از ۶.۴۹ دلار به ۵.۹۹ دلار کاهش داده است که به نظر می‌رسد به خاطر اعتراض مشتریان باشد. P.L.T همراه با نوشیدنی و سیب زمینی هم ۹.۸۹ دلار قیمت دارد.

این کمپانی فعلا در حال آزمون و خطا ست تا بهتر از قبل ذائقهٔ مشتری‌ها را به دست آورد و زودتر بتواند پخت آن را در آشپزخانه‌های خود جا بیندازد و به بهترین کیفیت ممکن برساند.

همانطور که نوشتیم، عرضه P.L.T در رستوران‌های اونتاریو یک فاز آزمایشی به حساب می‌آید که در آینده شاید به بقیه مناطق هم گسترش یابد. اما رقبایی مثل برگر کینگ، وایت کَسل و دِل تاکو زودتر از مکدونالد این محصول را به سبد غذایی خود اضافه کرده‌اند، رستوران‌های غیرزنجیره‌ای هم همینطور.

البته تنوع موادی که می‌توانید به این برگر بیفزایید، در مکدونالد خیلی بیشتر از رقباست و یکی از وجوه تمایز آن به حساب می‌آید.

در این مدت، برخی مشتری‌ها نسبت به سایز این برگر اعتراض داشته‌اند که به اندازهٔ یک چیزبرگر معمولی ست نه برگرهای بزرگتر مکدونالد. این بازخوردها در حال جمع‌آوری‌اند تا در آینده لحاظ شوند.

عرضه این برگر جدید در کانادا به جای امریکا، برای این بوده که به دور از جوسازی رسانه‌ای تست شود و سپس به بازارهای بزرگتر عرضه گردد. مکدونالد هنوز در حال بررسی کمپانی‌های تامین مواد اولیه است تا در صورت عرضه فراگیر، بتواند مواد لازم برای پخت این برگر را بدون وقفه تامین کند.

منبع: The Post Millennial