Friday, March 29, 2024
-7 C
Calgary

از شیشه‌های قطار، منظره‌ای خیره‌کننده از کوه‌های راکی کانادا را ببینید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

چه کسی فکرش را می‌کرد که گشت و گزار در کوه‌ها روزی به وسیله قطار ممکن شود؟

دیگر می‌توان به راحتی از خیره‌ کننده‌ترین مناظر طبیعی جهان در لوکس‌ترین حالت ممکن آن هم به وسیله کوهنورد کانادایی دیدن کنید.

راه‌آهن کانادا طی یک ابتکار عمل، 3 گزینه را برای مسافرین خود به وجود آورده که آنها بتوانند از طریق قطار سفری رویایی به کوه‌های راکی داشته باشند.

مسیر اولین سفر در غرب از ونکوور شروع می‌شود و در طی آن مسافران را به دریاچه لوئیس در بنف (Banff) و از طریق قطار کمپلوس (Kamloops) می‌برد.

https://www.instagram.com/p/B7MMm7LhXCw/

این اولین سرویس قطار مسافربری است که در این مسیر، غرب و شرق کانادا را به هم متصل می‌کند.

https://www.instagram.com/p/B7CVnCBIPgV/

در مسیر بعدی سفر در ابرها از طریق جا به جایی مسافران از ونکوور به جاسپر (Jasper) به وسیله قطار کمپلوس میسر می‌شود.

نمای خیره ‌کننده‌ای که در این مسیر خواهید دید از رودخانه خروشان فریزر (Fraser) گرفته تا گذر از دروازه جهنم و تماشای شکوه و عظمت آبشارها را شامل می‌شود.

مسیر ریلی که این قطار در آن حرکت می‌کند، از کوه رابسون که تقریباً یکی از مرتفع‌ترین نقاط کوه‌های راکی است نیز گذر می‌کند.

و در نهایت به سومین مسیر از مسیر رین فورست (Rainforest) به گلد راش (Gold Rush) می‌رسیم. این مسیر از ونکوور شروع شده و به سمت جاسپر با قطار Whistler and Quesnel طی می‌شود.

https://www.instagram.com/p/B6ykXFgBK2A/

این مسیرها مسافران را به قعر طبیعت کانادا می‌برند. مسافرانی که سوار بر این قطارها می‌شوند می‌توانند تا از مناظر طبیعی، دره‌های پنهان و دریاچه‌های زیبایی که در مسیر ریلی کوهستان ویستلر قرار گرفته هم دیدن کنند.

با توجه به این که کوهنوردی در این مسیر ناهموار کوهستانی بسیار سخت است می‌توان گفت که این قطارها، تجربه فرصتی طلایی برای بازدید از این مسیر بکر و کوهستانی است.

در این مسیر می‌توان از کوه رابسون که مرتفع‌ترین قله در بخش کانادایی کوه‌های راکی است دیدن کرد.

تمامی قطارهایی که در این مسیر قرار گرفته‌اند دارای سقف‌های گنبدی هستند که به مسافران این اجازه را می‌دهند که دیدی پانارومایی و 360 درجه‌ای را از محیط اطراف خود داشته باشند و بتوانند بهتر با محیط اطراف خود ارتباط برقرار کنند.

https://www.instagram.com/p/B6lqKQIhxkn/

علاوه بر این مسافران با غذاهای دریایی که با ماهی‌های آزاد دریاچه فریزر صید شده‌اند به همراه شراب اوکانگان (Okanagan) پذیرایی می‌شوند.

میهمانان این قطار می‌توانند بهترین صحنه‌های طبیعی که در هر دو جهان وجود دارد را ببینند. آنها می‌توانند تا روز را با منظره‌ای طبیعی و بی‌نظیر سر کنند و شب را با راحتی که ارمغان بهترین و زیباترین هتل‌هاست، بگذرانند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مسیر ریلی کوهستان راکی و همچنین مسیرهای مختلف آن، امکانات و قیمت‌گذاری آن به این وب‌سایت مراجعه نمایید.

منبع: Dailyhive