Thursday, March 28, 2024
0.3 C
Calgary

مهلت ۱۲ ساعته تورنتویی‌ها برای برف‌روبی از پیاده‌رو و پرهیز از جریمه

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

زمستان به تورنتو آمده و این یعنی برف و زحمت برف‌روبی.

در حالی که شهرداری تورنتو ماشین‌ها و سرویس‌های برف‌روبی را در جریان بوران و طوفان فعال می‌کند، اما شهروندان هم وظیفهٔ برف‌روبی از املاک خود را دارند.

در وبسایت شهرداری می‌خوانیم: «شهرداری در بیشتر مناطق تورنتو خدمات برف‌روبی مکانیکیِ معابر را ارائه می‌کند، اما در مرکزِ داون‌تاون قادر به این کار نیست.»

«صاحبان کسب‌و‌کارها و املاک شخصی مسئولند که ظرف ۱۲ ساعت پس از پایان بارش‌ها، برف و یخ را از معابر، پیاده‌روها، معابر خودرو، پارکینگ‌ها، پله‌ها، رَمپ‌ها، و باندهای فرود [هلی‌کوپتر] بزدایند تا مردم دسترسی ایمنی به معابر و خودروهای خود داشته باشند.»

برف‌روبی و یخ‌زدایی از پیاده‌روهای جلوی منازل و مغازه‌ها، هم عبور و مرور را ایمن می‌کند و هم شما را از جریمه نجات می‌دهد.

طبق اعلام شهرداری تورنتو، این جریمه برای صاحبان املاک خصوصی ۴۵۵ دلار به انضمام ۱۱۵ دلار اضافه است، که در مجموع ۵۷۰ دلار می‌شود.

طبق قوانین برف‌روبی و یخ‌زدایی جریمهٔ بی‌توجهی به برف‌روبی در املاک عمومی هم ۱۰۰ دلار به انضمام ۲۵ دلار اضافه است، مجموعا ۱۲۵ دلار.

شهرداری تورنتو در وبسایتش می‌نویسد: «اگر شهرداری قادر نباشد ظرف ۱۲ ساعت به برف‌روبی در یک منطقه بپردازد، این وظیفهٔ صاحبان املاک و ساختمان‌ها ست که این کار را انجام دهند.»

مطمئنیم که همسایهٔ خوبی هستید و پاروی خود را از گاراژ بیرون آورده‌اید.

منبع: Daily Hive