Thursday, March 28, 2024
-1.7 C
Calgary

هشدار دولت کانادا برای سفر به بخش‌هایی از چین

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

دولت کانادا برای سفر شهروندانش به بخش‌هایی از چین، هشدار مشورتی صادر کرده است.

طبق این هشدار، کانادایی‌ها باید از سفرهای غیرضروری به استان Hubei که شامل شهرهای Wuhan و Huanggang و Ezhou ست، خودداری کنند زیرا «برای جلوگیری از شیوع کروناویروس محدودیت‌های مسافرتی شدیدی در آنجا وضع شده است.»

دولت فدرال می‌گوید که در ۲۲ ژانویه، مسئولین چینی از مردم خواسته‌اند که از هر نوع سفر غیرضروری به Wuhan خودداری کنند «تا به محدودسازی شیوع کروناویروس کمک شود.»

«به عنوان بخشی از تمهیدات ایمنی، محدودیت‌های مسافرتی برای بسیاری از شهرها در این استانِ چین رعایت می‌شود. علاوه بر این ممکن است محدودیت‌های جدید به طور فوری ابلاغ شوند» که می‌تواند برای مدت نامعلومی شما را در آن منطقه محبوس کند.

تا دوشنبه، فقط یک مورد ابتلا به کروناویروس در کانادا تایید شده و یک مورد نیز مشکوک بوده، که هر دو در تورنتو هستند. دولت اونتاریو تایید کرده که نتیجهٔ تستِ همسرِ اولین مبتلا به این ویروس نیز مثبت بوده است.

این زوج که هر دو در دههٔ پنجم زندگی‌شان هستند، به تازگی به Wuhan سفر کرده بودند.

در اعلامیه دولت کانادا آمده است:

«تصمیم برای سفر، شخصی است و شما مسئول سلامت خودتان در خارج از مرزهای کانادا هستید. برای ما ایمنی و امنیت کانادایی‌ها در خارج از کشور بسیار مهم است و مشورت‌های مسافرتیِ لازم را به وقت مناسب در اختیار شما قرار می‌دهیم تا شما با آگاهی کامل بهترین تصمیم‌ها را بگیرید.»

منبع: Daily Hive